http://www.asochallenges.com/participantlist/roc-d-azur" onclick="window.open(this.href);return false;pompierke 349 wrote:Ik vind de deelnemerlijst niet terug op de site!
Iemand een idee waar ik deze kan vinden?
Thanx.
roc d'azur 2013
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Re: roc d'azur 2013
Door een knieblessure moet ik de Triathlon Roc op zondag opgeven, gelukkig gaat het MTB'en nog zonder problemen dus de de Roc Marathon kan ik nog doen.
Heeft iemand interesse om mijn ticket voor de TriRoc over te nemen ?
Mailen kan naar wouter.degrave(at)belgacom.net
Grts,
Wollie
Heeft iemand interesse om mijn ticket voor de TriRoc over te nemen ?
Mailen kan naar wouter.degrave(at)belgacom.net
Grts,
Wollie
-
Nifty
- Mountainbiker
- Location: Canyon 29er 9.9SL | Specialized Stumpjumper FSR 120
Bij mij begon het ook wat te kriebelen maar ben niet ingeschreven.
Daarom eens gevraagd of je eventueel iemands inschrijving kan overdragen en dit was het antwoord:
Faisant suite à votre mail, nous ne pouvons malheureusement pas accéder à votre demande.
En effet, selon le règlement de l'épreuve, "Tout engagement est personnel, ferme et définitif, et ne peut faire l'objet de remboursement pour quelque motif que ce soit. Aucun transfert d'inscription n'est autorisé pour quelque motif que ce soit".
Met andere woorden: "Eens het geld binnen is, doen ze geen moeite meer."
Een inschrijving overdragen kan toch zo moeilijk niet zijn? (zolang het niet de laatste twee weken gebeurt)
Zal dus waarschijnlijk voor een andere keer zijn, tenzij er iemand een oplossing weet om ginder toch verzekerd rond te rijden.
Daarom eens gevraagd of je eventueel iemands inschrijving kan overdragen en dit was het antwoord:
Faisant suite à votre mail, nous ne pouvons malheureusement pas accéder à votre demande.
En effet, selon le règlement de l'épreuve, "Tout engagement est personnel, ferme et définitif, et ne peut faire l'objet de remboursement pour quelque motif que ce soit. Aucun transfert d'inscription n'est autorisé pour quelque motif que ce soit".
Met andere woorden: "Eens het geld binnen is, doen ze geen moeite meer."
Een inschrijving overdragen kan toch zo moeilijk niet zijn? (zolang het niet de laatste twee weken gebeurt)
Zal dus waarschijnlijk voor een andere keer zijn, tenzij er iemand een oplossing weet om ginder toch verzekerd rond te rijden.
wij zijn dit jaar ook voor de eerste keer present
vraagje: dat "medische certificaat", hiervoor volstaat een verklaring van de huisdokter hoop ik, of is het de full monty (ekg, ea...)?
grtz
vraagje: dat "medische certificaat", hiervoor volstaat een verklaring van de huisdokter hoop ik, of is het de full monty (ekg, ea...)?
grtz
-
pompierke 349
- Mountainbiker
Ik weet wel dat het niet mag maar ik maak dat zelf zo n attest. Tis mijn 4e deelname en nog nooit problemen mee gehad ! Pas wel op "competition" moet er wel opstaanpompierke 349 wrote:Ik neem een gewoon briefje van mijn huisarts
Rugnummers zijn bekend !!!
Ik download het formulier van de website en laat dat dan invullen door de huisarts.d-shack wrote:wij zijn dit jaar ook voor de eerste keer present![]()
grtz
http://www.rocazur.com/us/medical-certificate.html
- Magi
- Mountainbiker
- Location: Ne zwarten, vond ik mooi...daarom, maar toch een specialized!
een late reactie op de banden, de marathon gereden met noby nicks 26 - 2.25,
tubeless,super, goeie grip,stuurvast,vlotjes over alles op en af gereden,
je ziet maar,
groeten
louis
tubeless,super, goeie grip,stuurvast,vlotjes over alles op en af gereden,
je ziet maar,
groeten
louis
iemand interesse om 3 tgv tickets naar St Raphaël over te nemen?
vertrek op dinsdag 8 oktober om 10u21 in Brussel zuid
very cheap, voor diene prijs kan je zelf niet rijden naar daar
info : PB
vertrek op dinsdag 8 oktober om 10u21 in Brussel zuid
very cheap, voor diene prijs kan je zelf niet rijden naar daar
info : PB