Za 31/08/2013 Kruishoutem :: Lozerbos VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- bikerjoeri
- Mountainbiker
Re: Za 31/08/2013 Kruishoutem :: Lozerbos VTT
Post by bikerjoeri »
Gisteren hebben we de 55 km afgereden en net zoals de voorbije jaren heeft de organisatie ons terug in de watten gelegd, seingevers aan gevaarlijke oversteekplaatsen en fantastische panorama zichten , een pacour met variatie en twee bevooradingen om U tegen te zeggen een voorbeeld voor vele VTT en ook de fietsbewaking was aanwezig zodat we konden genieten van de BBQ worst die we aangeboden kregen en een verfrissend drankje. Een zeer dikke proficiat aan de organisatie en bedankt aan alle vrijwilligers die deze tocht mogelijk maken !!
Deze rit staat elk jaar op de kalender van de krierecrossers en hebben het ons nog nooit beklaagd! Mooi parcours, uitgebreide bevoorrading, seingevers kortom een prachtorganisatie
GEVONDEN door de krierecrossers vergunning op naam van Filip Pyck deze wordt opgestuurd met de post !!!
GEVONDEN door de krierecrossers vergunning op naam van Filip Pyck deze wordt opgestuurd met de post !!!
Het was mijn aller eerste lozer-tocht.
En amaai, ik ben heel positief geschrokken van de organisatie en alles errond.
Ik had al veel goeds gehoord en gelezen over deze tocht, maar het overtrof echt al mijn vewachtingen.
Hier kunnen idd veel organisaties iets van leren.
Deze toer zal zeker een blijver zijn (hier kom ik zeker terug)
Proficiat aan iedereen die hier aan meewerkte, doe zo verder......
Genoten van deze tocht
En amaai, ik ben heel positief geschrokken van de organisatie en alles errond.
Ik had al veel goeds gehoord en gelezen over deze tocht, maar het overtrof echt al mijn vewachtingen.
Hier kunnen idd veel organisaties iets van leren.
Deze toer zal zeker een blijver zijn (hier kom ik zeker terug)
Proficiat aan iedereen die hier aan meewerkte, doe zo verder......
Genoten van deze tocht
-
snelleneddy
- Mountainbiker
Post by snelleneddy »
Zoals we het hier gewoon zijn : dik in orde. Bedankt gasten
Namens de organisatie, bedankt om zo talrijk naar lozer af te zakken, 2138 deelnemers en naar ik hier lees allemaal tevreden! Het doet deugd om dit te lezen.
We verwachten jullie volgend jaar terug eerste weekende van september, noteer het nu alvast in uw agenda.
Langs deze weg wil ik ook onze volledige ploeg bedanken voor hun inzet!
Danny De Ruyte
Fiere voorzitter WTC Lozer
We verwachten jullie volgend jaar terug eerste weekende van september, noteer het nu alvast in uw agenda.
Danny De Ruyte
dderuyte wrote:Namens de organisatie, bedankt om zo talrijk naar lozer af te zakken, 2138 deelnemers en naar ik hier lees allemaal tevreden! Het doet deugd om dit te lezen.
Danny De Ruyte
- profi
- Mountainbiker
- Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS
men eerste keer in Lozer en moet zeggen het was gesjellig , was een ideaal ritje om met men singlespeed te sjeezen 
+ 1 (40 km. gereden)bikerjoeri wrote:Gisteren hebben we de 55 km afgereden en net zoals de voorbije jaren heeft de organisatie ons terug in de watten gelegd, seingevers aan gevaarlijke oversteekplaatsen en fantastische panorama zichten , een pacour met variatie en twee bevooradingen om U tegen te zeggen een voorbeeld voor vele VTT en ook de fietsbewaking was aanwezig zodat we konden genieten van de BBQ worst die we aangeboden kregen en een verfrissend drankje. Een zeer dikke proficiat aan de organisatie en bedankt aan alle vrijwilligers die deze tocht mogelijk maken !!
- BOB DE STOEMPER
- Mountainbiker
Post by BOB DE STOEMPER »
Net zoals andere jaren terug aanwezig geweest op zaterdag met een 6 tal man uit Brugge en alles was weer PICCOBELLO in orde. Nogmaals dank voor die mooie namiddag aan alle medewerkers daar.
Tot volgend jaar !!!!
Tot volgend jaar !!!!