kan al niet wachten
Zo 01/09/2013 Olloy-Sur-Viroin :: 13ième Rando des Coteaux
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Bresciani
- Mountainbiker
- Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)
Re: Zo 01/09/2013 Olloy-Sur-Viroin :: 13ième Rando des Cotea
Motorbiker wrote:@ Fritsie en Polarbear. Heb Bresciani nog niet gehoord maar denk dat we rond 8uur kunnen starten.
65Km is voor mij ok. Als het "jong geweld" er 80 of 100 wil rijden, wacht ik na de rit met veel plezier op het terras.
Hey,
We zorgen dat we er zijn om te vertrekken tegen 8u,
Ik zie wel nog hoe ik mij morgen voel qua afstandskeuze....
't is al een heel zware veertiendaagse op 't werk.... en de slaap is ook al een eindje aan de korte kant.
Sowieso kom ik niet uit m'n bed voor minder dan de 65km
Misschien best nog een lijstje aanleggen,
- Motorbiker
- Fritsie
- Polarbear
- Bresciani
- Kovan
- ...
Grtz,
't Jong Geweld
- polar bear
- Mountainbiker
Post by polar bear »
Allé, t'ziet er al een schoon bendeke uit. En als ik zo alles een beetje lees, dan moet het wel de moeite zijn.
Hopelijk heb ik vitessen genoeg met mijn dubbel vooraan .
See you tomorrow,
See you tomorrow,
- polar bear
- Mountainbiker
Post by polar bear »
Allé, t'ziet er al een schoon bendeke uit. En als ik zo alles een beetje lees, dan moet het wel de moeite zijn.
See you tomorrow,
See you tomorrow,
gewoonweg fantastisch !!!! Singletracks a volonté , korte ,nijdige maar ook lange klimmen , bangelijke afdalingen , technische stukken waar aandacht echt nodig was , enz enz.
Deze komt zeker in mijn Top 3 van 2013 !
Deze komt zeker in mijn Top 3 van 2013 !
Vandaag hier ook gaan rijden. Prachtige tt, alles zoals het moet zijn. Na onze zware avond gisteren beslist de 65 te doen. Deze komt bij mij ook zeker in de top 3. Er was slechts 1 minpuntje....ijskoude douches. Maar voor de,rest super tot.
-
mol
- Mountainbiker
bevoorradingen waren weer tip top, een mens zou voor minder wat langer blijven staan
bepijling: perfect !! je moet al nen straffen zijn om hier verkeerd te rijden...
er werd zelfs meerdere malen een keuze voorgelegd van easy en hard,op het laatste zelfs "ultra hard"
en veel borden gezien van gevaarlijk....
nu ja gevaarlijk heb ik niet meegemaakt maar je let er wel meer door op
parkoer was wel enorm verschillend dan vorig jaar....
denk dat het vorig jaar zelfs nog beter was naar mijn mening
leuke zware tocht (100km), lang geleden dat ik zo blij was om aan de wagen te komen, enkele beklimmingen moeten in het rood gaan om boven te komen en dat weegt op het laatste zwaar door
organisatie was dus top

bepijling: perfect !! je moet al nen straffen zijn om hier verkeerd te rijden...
er werd zelfs meerdere malen een keuze voorgelegd van easy en hard,op het laatste zelfs "ultra hard"
nu ja gevaarlijk heb ik niet meegemaakt maar je let er wel meer door op
parkoer was wel enorm verschillend dan vorig jaar....
leuke zware tocht (100km), lang geleden dat ik zo blij was om aan de wagen te komen, enkele beklimmingen moeten in het rood gaan om boven te komen en dat weegt op het laatste zwaar door
organisatie was dus top