Zo 01/09/2013 Olloy-Sur-Viroin :: 13ième Rando des Coteaux

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Re: Zo 01/09/2013 Olloy-Sur-Viroin :: 13ième Rando des Cotea

Post by BerggeitCasualFietser »

mountainbiker66 wrote:Ik ga het bij Bleharies houden denk ik, minder ver en ze geven ook 4 terrils en 25 kilometers in het bos van Raismes/Saint-Amand op de 60 km :-)
vergelijkbaar met de tt van het voor jaar zo wat?

Waaiterril?

Matthias, geraakte were in form?
kovan
Mountainbiker

Post by kovan »

:off:
Mocht het in uw buurt zijn zou ik deze aanraden, moet je er 2u voor rijden zou ik het niet doen.
Indien je nog een TT in Frankrijk wil meepikken die echt de moeite is, moet je anders eens "La randonnée de la Mecanique" meepikken op 15 sept, in deze tocht ook 10km Wingles!

Kovan
BerggeitCasualFietser wrote:
mountainbiker66 wrote:Ik ga het bij Bleharies houden denk ik, minder ver en ze geven ook 4 terrils en 25 kilometers in het bos van Raismes/Saint-Amand op de 60 km :-)

Waaiterril?

Last edited by kovan on Thu 29 Aug 2013 21:14, edited 1 time in total.
volse platter
Mountainbiker

Post by volse platter »

De volse platters gaan ook :-D . Als 'eerstejaars' was onze leukste tocht tot nu toe, de tt in chimay. Zo te lezen w. deze een grote kanshebber als nieuwe favoriet :bounce: :bounce: :bounce: (maar eerst morgen voor de eerste keer een nachttochtje meepikken 8) )
matthiasdujardin
Mountainbiker

Post by matthiasdujardin »

Waaiterril?

Ik geraak stilaan in form maar ga het dichter houden kwestie van niet alles te verbranden :lol:
mountainbiker66
Mountainbiker

Post by mountainbiker66 »

Waaiterril?
'k zou het niet weten manneke, een zekere Bernardo heeft dat op het Forum gezet. :-k
Z.
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Post by Z. »

Ik wil deze heel graag eens rijden, maar 2u auto zitten enkele rit is van het goede te veel.
Laatst in die buurt surice gedaan, 90km. Fantastische tocht.
Alleen is de ontvangst thuis om 16u30 in de namiddag dan niet meer zo leuk.
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

Z. wrote:Ik wil deze heel graag eens rijden, maar 2u auto zitten enkele rit is van het goede te veel.
Laatst in die buurt surice gedaan, 90km. Fantastische tocht.
Alleen is de ontvangst thuis om 16u30 in de namiddag dan niet meer zo leuk.
Bij mij iets vroeger thuis maar die ontvangst blijft hoor. Woon je aan zee, of blijft gij gewoon laat op den apres?

Voor mij is het hier iets minder dan 2u rijden, voor t ander spel 1u en een sjiek...
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Samen met Polarbear aanwezig voor de 65 km (ongeveer 1500 hm). Dit moet volstaan. Ooit eens met de Catsbikers in een après gezeten... toen maakten ze reclame voor hun tocht. Het belooft een prachtige tocht te worden. De omstandigheden kunnen niet beter zijn, dus werd het nu of nooit. Motorbiker en Bresciani, wanneer spreken we af ter plaatse? Liefst zou ik rijden als het rustig is...maar misschien is dit hier niet mogelijk. Rijden en genieten is het moto, maar dit is immer zo...ik kijk er al naar uit.

@Berggeit Casual Fietser. Volgende week is er de rit van Eleu Dit Lauwette in Frankrijk en dit is een prachtige terriltocht. Een van de mooiste die ik vorig jaar reed met een superpassage in Loos en Googele. Persoonlijk schat ik deze hoger in dan de Rando des Mécaniques de week daarop.
Kenny89
Mountainbiker

Post by Kenny89 »

Wil deze ook graag rijden (100km), maar 2h02 rijden vanuit Lokeren pffffff
Zal van het weer en de slaap afhangen
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

@ Fritsie en Polarbear. Heb Bresciani nog niet gehoord maar denk dat we rond 8uur kunnen starten.
65Km is voor mij ok. Als het "jong geweld" er 80 of 100 wil rijden, wacht ik na de rit met veel plezier op het terras.
Post Reply