Belgisch kampioenschap politiediensten 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Katspeed
Mountainbiker

Re: Belgisch kampioenschap politiediensten 2013

Post by Katspeed »

johan1983be wrote:Herko is ook van de partij. Binnenkort is gaan verkennen
Bedankt voor de inschrijving.
De volledige omloop is pas beschikbaar vanaf september. Nu is het daar speelbos.
Niets mag U natuurlijk tegenhouden om de BLOSO omloop aldaar te gaan testen. Kwestie van ondergrond is dat te vergelijken. Niet kwestie van hoogtemeters :lol:
johan1983be
Mountainbiker

Post by johan1983be »

Katspeed wrote:
johan1983be wrote:Herko is ook van de partij. Binnenkort is gaan verkennen
Bedankt voor de inschrijving.
De volledige omloop is pas beschikbaar vanaf september. Nu is het daar speelbos.
Niets mag U natuurlijk tegenhouden om de BLOSO omloop aldaar te gaan testen. Kwestie van ondergrond is dat te vergelijken. Niet kwestie van hoogtemeters :lol:
Ik zag al op bloso dat de zwarte omloop er niet tussen staat. Dan zullen we de blauw-groen-rode lus op een dag in het verlof komen testen. Want het enigste wat ik me nog kan herinneren van mijn jeugd is het kabouterbos en toen had ik nog geen aandacht voor blosopijlen :lol:
flikkie
Mountainbiker

Post by flikkie »

UPDATE!
*vandaag de 100ste inschrijving binnen (50 senioren / 46 veteranen / 4 dames) - dagelijks komen er nog inschrijvingen binnen - het belooft dus een mooi kampioenschap te worden - er is echter nog voldoende ruimte om in te schrijven
-------> VOORAL DE DAMES-POLITIEVROUWEN LATEN HET WAT AFWETEN ! [-o<

*Het parcours loopt deels over het zwarte parcours naast Floreal (speelbos tot 1 september - dus verboden voor fietsers!), daarna via een redelijk lange rechte lijn naar een pad dat deel uitmaakt van het groene parcours om via een aantal klimmetjes richting Herentalsesteenweg te rijden om daar nog wat klimmetjes te doen op de helling langs deze weg, daarna langs de zandparking terug richting zwart parcours....
Geen vast parcours dus en pas vanaf de avond voor het kampioenschap volledig te verkennen. Wij plannen op 19 sept de werkzaamheden om het parcours af te spannen en klaar te maken.
Als je wilt trainen train je best een opeenvolging van een aantal "nijdige" hellingen van een 100 à 200 meter lang of je rijdt een 8 tal keer een brug op en af... (dan imiteer je alvast de hellingen van 1 ronde :-D )

*gelieve er rekening mee te houden dat je op 20 september enkel kan verkennen vanaf +/- 09u tot 10.45u en daarna enkel tussen de 2 wedstrijden in (+/- 20 minuten rond 12.30u?). Het parcours is niet te verkennen tijdens de wedstrijd van de dames en veteranen!
johan1983be
Mountainbiker

Post by johan1983be »

Dus met andere woorden kan ik de 19de al wel ne keer komen kijken waar jullie aan het afspannen zijn? Ik heb er namelijk een b&b trip van gemaakt. Kwestie van s'morgens mij niet moeten op te jagen en na de wedstrijd nog een dagje te kunnen rusten ;).

Johan
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

De deze is ook aanwezig met een collega van de PZ REGIO TIELT.
Maar gezien wij niet van de streek zijn, welke banden zijn aan te raden onder ons stalen ros?

alvast bedankt
grtz
wes :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
flikkie
Mountainbiker

Post by flikkie »

De grote lijnen van het parcours zal je inderdaad kunnen volgen... als je ons maar niet omver rijdt tijdens onze werkzaamheden! :oops:
Wat de banden betreft. Het is zandgrond... bij droog weer zijn er enkele los-zand-stroken bij, bij nat weer zijn er dan weer stukken bij die echt modderig kunnen zijn... een nopje mag er dus altijd wel op je banden staan... maar over het algemeen is alles zeer goed berijdbaar. We bidden voor een zonnige dag!
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

flikkie wrote:De grote lijnen van het parcours zal je inderdaad kunnen volgen... als je ons maar niet omver rijdt tijdens onze werkzaamheden! :oops:
Wat de banden betreft. Het is zandgrond... bij droog weer zijn er enkele los-zand-stroken bij, bij nat weer zijn er dan weer stukken bij die echt modderig kunnen zijn... een nopje mag er dus altijd wel op je banden staan... maar over het algemeen is alles zeer goed berijdbaar. We bidden voor een zonnige dag!
Oki tnx.
We kijken er al naar uit
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

de wes wrote:
flikkie wrote:De grote lijnen van het parcours zal je inderdaad kunnen volgen... als je ons maar niet omver rijdt tijdens onze werkzaamheden! :oops:
Oki tnx.
We kijken er al naar uit

Wez oj wielkes nodig hebt met verschillende bandentype's geef een seintje ee je kan die van mij meenemen dan ;)
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Hey bakkertje merci. Kheb hier drie paar wielen met drie paar verschillend schoeisel er onder. Er zal wel eentje passen zeker? :lol: :lol: :lol: [-o<
Katspeed
Mountainbiker

Post by Katspeed »

de wes wrote:De deze is ook aanwezig met een collega van de PZ REGIO TIELT.
Maar gezien wij niet van de streek zijn, welke banden zijn aan te raden onder ons stalen ros?

alvast bedankt
grtz
wes :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Als het niet snel begint te regenen zijn Racekings de beste oplossing. :-D
Post Reply