Inderdaad veel tegelpaden rond Wannegem-Lede en Mullem, maar de streek heeft toch wat meer te bieden zoals het Lozerbos en het kasteelpark, aan de voet van de vlaamse ardennen ook met een licht glooiend landschap, (kassei)heuveltjes met hier en daar een piek rond 12-14%
Ik bike er wel vaker, voor wie graag ook nog eens rondkijkt een erg mooie streek met veel afwisseling !
Za 31/08/2013 Kruishoutem :: Lozerbos VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
racoonfreak
- Mountainbiker
Re: Za 31/08/2013 Kruishoutem :: Lozerbos VTT
Zaterdag zeker van de partij in en rond het mooie Lozer.
Betonwegeltjes, kasseitjes en mooie doortochten in de lokale parken...........meer moet het voor mij echt niet zijn, een mooie toertocht in een wondermooie streek alwaar het gemiddelde zeer zeker geen rol speelt maar waar men moet genieten van de schoonheid der natuur met prachtige vergezichten. Ieder jaar opnieuw kijk ik uit naar deze toertocht!! Het moet niet altijd het heuvelland of de brugse bossen zijn, hier is het een welgekomen verademing, en zoals het spreekwoord zegt, verandering van lucht doet eten!!!!
Lozer tot zaterdag as.

Betonwegeltjes, kasseitjes en mooie doortochten in de lokale parken...........meer moet het voor mij echt niet zijn, een mooie toertocht in een wondermooie streek alwaar het gemiddelde zeer zeker geen rol speelt maar waar men moet genieten van de schoonheid der natuur met prachtige vergezichten. Ieder jaar opnieuw kijk ik uit naar deze toertocht!! Het moet niet altijd het heuvelland of de brugse bossen zijn, hier is het een welgekomen verademing, en zoals het spreekwoord zegt, verandering van lucht doet eten!!!!
Lozer tot zaterdag as.
- NuRf
- Mountainbiker
- Location: Mudbike: Scott Scale 40 (2006) - Dustbike: Specialized Epic Comp (2011)
Is ook aanwezig samen met enkele andere steenbakkers.
Het is een typisch tochtje maar daarom zeker niet minder goed, integendeel.
Kzal er deugd van hebben om de beentjes eens los te gooien na een MTB-weekend in Voeren waar ik 170km en 2600hm te verwerken kreeg...
Het is een typisch tochtje maar daarom zeker niet minder goed, integendeel.
Kzal er deugd van hebben om de beentjes eens los te gooien na een MTB-weekend in Voeren waar ik 170km en 2600hm te verwerken kreeg...
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
deze tocht zit aangenaam in elkaar,niks vervelend en hier en daar toch een inspanning naar boven.....kan helaas nie afkomen wegens begrafenis