Rotselaar - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Creative Samurai
Mountainbiker

Re: Rotselaar - Bloso

Post by Creative Samurai »

Gisteren groen-blauw-rood gereden.
Groen is vrij saai (maar ideaal als opwarmer), ik heb me echt geamuseerd met blauw en rood.

Opeens zat ik (op het einde van de rode lus) in een kudde schapen die daar precies in het wild rondlopen. Speciale ervaring =)

het laatste boske (naast de aarschotsesteenweg in Rotselaar) lijkt me echt de max. daar gaan we nog is terug om te gaan 'spelen'. Leuke afdalingen, stevige hellingen...
Señor Soldano
Mountainbiker

Post by Señor Soldano »

Vandaag ook de 3 gereden. Was vaak zoeken naar de pijltjes en regelmatig niets te vinden. Gelukkig ken ik de streek een beetje, maar toch soms verkeerd gereden. Op het einde van rood zaten we ipv terug op blauw uit te komen ineens weer op hetzelfde stuk rood.

Deze route mag toch eens dringend opnieuw bepijld worden.
Creative Samurai
Mountainbiker

Post by Creative Samurai »

Señor Soldano wrote:Vandaag ook de 3 gereden. Was vaak zoeken naar de pijltjes en regelmatig niets te vinden. Gelukkig ken ik de streek een beetje, maar toch soms verkeerd gereden. Op het einde van rood zaten we ipv terug op blauw uit te komen ineens weer op hetzelfde stuk rood.

Deze route mag toch eens dringend opnieuw bepijld worden.

Das jammer, want dan heb je dat laatste bosje niet gedaan. Zeker een aanrader!!
spectral
Mountainbiker

Post by spectral »

iemand die do hoogte meters van groen + blauw weet en eventueel van alle 3 samen?
barbaar
Mountainbiker

Post by barbaar »

spectral wrote:iemand die do hoogte meters van groen + blauw weet en eventueel van alle 3 samen?
De drie lussen samen een 400 hm.
Post Reply