Houffamarthon 2013
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- MaC'Red
- Mountainbiker
Re: Houffamarthon 2013
Zonet het start nummer gaan halen en een andere biker zei dat er droge passages zijn en stukken die glad zijn zoals een spiegel., vooral rond achouffe dan zoals hij zei. Momenteel schijnt de zon volop boven houffalize.
Ik kan geen overschrikvingsbewijs laten zien daar er niets overgeschreven is, toen ik mij im mei inschreef stond er te betalen terplaatsen.Nazgul wrote:op ,de site staat dat je uw overschrijvingsbewijs moet meenemen om zeker te zijn.WIP wrote:Hoe kan je de organisatie bereiken.
In der tijd toen ik mij inschreef stond op de site betaling bij afhaling nr.
Nu zie ik op del lijst dat het merendeel al betaald heeft?
Bij mijn naam staat wachtende betaling ....
Ik vind nergens info over waar ik geld kan storten, hoe ik de organisatie kan contacteren?
Ik wil wel mijn verlaagd inschrijvingstarief, ben zowat als eerste ingeschreven.
Nu vind ik hierover niets terug en zie dat het merendeel betaald heeft.
Heb een mail gestuurd naar,info@houf.... Maar nog steeds geen response.
Ik zou dus bij begot niet weten naar waar ik het bedrah zou moeten storten.
Zal morgen wel weer een discutie zijn, of het verloopt zoals toen op de site vermeld was.
We zukl
-
spiderbiker
- Mountainbiker
-
tola2000
- Mountainbiker
RIP Houffamarathon
Houffamarathon stond altijd voor 70 km naar de keel grijpend parkoers. Spijtig is het met de nieuwe organisatie een saaie race parcours geworden. Volgende keer neem ik mijne koersfiets mee. Veel te weinig afgezien
Houffamarathon stond altijd voor 70 km naar de keel grijpend parkoers. Spijtig is het met de nieuwe organisatie een saaie race parcours geworden. Volgende keer neem ik mijne koersfiets mee. Veel te weinig afgezien
Volgende keer misschien gewoon een langere afstand nemen, of wat sneller rijden? Dan zal je wel wat meer afzien.
Zo slecht vond ik het nu ook weer niet. Ik heb de 100km gedaan, die er 93 bleken te zijn.
Ok, het parcours was misschien wat minder zwaar, maar er zaten best leuke paadjes in.
De bevoorradingen waren ok, en de bepijling was ook ok, maar duurder als dit moet het toch niet worden.
Zo slecht vond ik het nu ook weer niet. Ik heb de 100km gedaan, die er 93 bleken te zijn.
Ok, het parcours was misschien wat minder zwaar, maar er zaten best leuke paadjes in.
De bevoorradingen waren ok, en de bepijling was ook ok, maar duurder als dit moet het toch niet worden.
Leuke dag gehad, organisatie was ok. Gen discutie over mijn inschrijving en nog niet betaald zijn. Gewoon de 35euro moeten betalen. Parcours was snel maar niet erg 100km in 4:23 tevreden 35algemeen. Cu next
Waar kun je de uitslagen vinden?WIP wrote:Leuke dag gehad, organisatie was ok. Gen discutie over mijn inschrijving en nog niet betaald zijn. Gewoon de 35euro moeten betalen. Parcours was snel maar niet erg 100km in 4:23 tevreden 35algemeen. Cu next
-
Giobiker
- Mountainbiker
zoals ze het hier zo graag zeggen; de afwezigen hadden weer eens ongelijk
voor mij was er niets op aan te merken, dit was de droogste houffamarathon sinds 2010.
De natte passages waar het waarschijnlijk het jaar door nat ligt en droge passages met zelfs stofwolkjes
Het parkoer is misschien niet meer wat het geweest is maar voor mij hoeft dat echt niet zwaarder te zijn!
En het weer was ideaal, droog en niet te warm
Op naar de Houffamarathon 2014!
Grtz.
voor mij was er niets op aan te merken, dit was de droogste houffamarathon sinds 2010.
De natte passages waar het waarschijnlijk het jaar door nat ligt en droge passages met zelfs stofwolkjes
Het parkoer is misschien niet meer wat het geweest is maar voor mij hoeft dat echt niet zwaarder te zijn!
En het weer was ideaal, droog en niet te warm
Op naar de Houffamarathon 2014!
Grtz.