Ik heb net eens getest en bij mij werkt het verbazend goed, maar misschien dat het iets te maken heeft met het feit dat ik in mijn buurt overal offroad segmenten heb aangemaakt en ook veel offroad baantjes neem? Soit, hij herkent in ieder geval perfect de flow van offroad wegels, dat vind ik best wel straf.uncle sam wrote:Bah, lukt (mij) zelfs niet voor offroad routes te maken, spijtig_anonymus_ wrote:Routeplanner sinds gisteren beschikbaar voor Premium-users en binnenkort voor alle users!
strava
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Re: strava
Post by Kristof Huyck »
- steviejanneke
- Mountainbiker
Post by steviejanneke »
misschien ligt je off-road stuk te dicht bij een weg die al gekend is ??
Tis gelukt 
Mijn vast trainingslusje in het W-Vl Heuvelland
http://app.strava.com/routes/8365" onclick="window.open(this.href);return false;
http://app.strava.com/routes/8365" onclick="window.open(this.href);return false;
- Josy
- Mountainbiker
Merkelijk verschil tss de data van de strava-app en de data van de edge800.
Met strava komt er een kleine kilometer bij op een ritje van 50/60 km.
Strava-app is soms iets te optimistisch; met strava pak ik een KOM, met de edge net niet.
Ik upload beide in strava, om wat te vergelijken maar ik behou enkel de data van de edge.
Met strava komt er een kleine kilometer bij op een ritje van 50/60 km.
Strava-app is soms iets te optimistisch; met strava pak ik een KOM, met de edge net niet.
Ik upload beide in strava, om wat te vergelijken maar ik behou enkel de data van de edge.
- steviejanneke
- Mountainbiker
Post by steviejanneke »
werkt strava eigenlijk op alle edge's ?? (ook oudere modellen 200-500-605-800.......)
- steviejanneke
- Mountainbiker
Post by steviejanneke »
RigolleM wrote:Lees dit eenssteviejanneke wrote:werkt strava eigenlijk op alle edge's ?? (ook oudere modellen 200-500-605-800.......)
super !! ik denk misschien om een 2dehands gps te kopen..... mijn gsm zijn batterij blijft niet zo superlang opgeladen...... & dan is het nut van een gsm mee te doen ook niet altijd handig....
uncle sam wrote:Tis gelukt
thx ziet er een leuk tripke uit
- rombaft
- Mountainbiker
- Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0
in strava kun je de rit als "private" zetten, dan zien de anderen de rit niet en worden er geen segementen erkendS k u l l wrote:Vraagje: Ben na een rit de GPS (edge 800) vergeten af te zetten. Kan ik de rit met de wagen naar huis op één of andere manier van de opgeslagen training verwijderen?