Zo 18/08/2013 Beringen :: Ter Dolen Fietshappening

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
eric66
Mountainbiker

Re: Zo 18/08/2013 Beringen :: Ter Dolen Fietshappening

Post by eric66 »

Dat was nog eens een lekker ritje in de regen, dat beetje water kreeg mij niet klein. Was wel geen 45km.....had maar 41 op de teller staan (met de terril erbij). Hier en daar de bepijling voor verbetering vatbaar maar al bij al een leuke gevarieerd parcours. Bevoorrading was ook OK. Jammer van de lage opkomst waarschijnlijk door het weer (ook voor het volledige evenement) maar zoals altijd, de afwezigen hebben steeds ongelijk.
joske77
Mountainbiker

Post by joske77 »

leuke tocht, spijtig van de regen.
1x verkeerd gereden, door minder zicht met de regen, pijltje hing er wel degelijk...

merci voor de leuke voormiddag mannen en vrouwen van de organisatie
Tim FCB
Mountainbiker

Post by Tim FCB »

vanmorgen om 7.15u vertrokken vanuit Zele (Durmen)
1u05 rijden met de wagen in de regen,
daar aangekomen en dan was het nog droog,maar als we ingeschreven waren en konden vertrekken was het ook al aan het regenen, en dan regenmatig een bui gekregen.
maar door gereden zulle een beetje regen kan geen kwaad we smelten daar niet van he.
goe tochtje en dan de terril goe maar wel een beetje glibberig

ik had juist 40km bij aankomst.

volgende zondag blijven we in Zele TT in huivelde 25-08

grtjs Tim FCB
Jef Pedal
Mountainbiker

Post by Jef Pedal »

Ondanks de bakken regen een leuke tocht gereden. Er moet wel heel wat water uit de lucht zijn gevallen ; bij een bepaalde afdaling leek het alsof ik in een beekje reed :-" .
Ik denk dat het maximale uit de regio gehaald is ; leuke single tracks en korte klimmetjes. "Ter Dolen Fietshappening" heeft er een goede zaak aan gedaan om ipv Houthalen de MTB nu eens in Beringen te laten plaatsvinden ; de omgeving was veel technischer maar misschien daardoor misschien minder toegankelijk voor de occasionele MTB'er. Het beklimmen van de terril was een mooie afsluiter van mijn 45 (of 41?)km, al vond ik de afdaling best wel tricky met al die modder.

Applaus voor de organisatie alleen jammer dat waarschijnlijk heel wat volk besloten gaat hebben om thuis te blijven.
Ik ben alleszins iets beter voorbereid voor de Oeterdal Marathontocht van volgende week :-).
Last edited by Jef Pedal on Tue 20 Aug 2013 23:09, edited 1 time in total.
Ebo
Mountainbiker

Post by Ebo »

Via deze weg wil ik de organisatie bedanken om het terugbezorgen van mijn verloren VWB kaart . Zou graag mr. Valere C zelf bedanken, maar beschik niet over de juiste internetgegevens.

Spijtig van de regen, maar daar kan de organisatie niets aan doen. Puike werk & tocht, kom zeker terug.
Groetjes,
Ebo.
Johndeere
Mountainbiker

Post by Johndeere »

Ik heb spijtig genoeg de TerDolen rit misgelopen (familie situatie - opgelost!). Zou ik mogen vragen of iemand deze heeft opgepakt

[-X ik weet dat dit niet mag maar zal mijn inschrijvingsgeld doneren! :-k
Post Reply