Bij welke provider zit je voor uw internetverbinding? meestal heb je inbegrepen al wat webspacewheely wrote:inschrijve is gratis
iemand miss nog ideeen voor een site ?
mvg wheely
kan iemand mij tips geven bij het wheely'en ?
Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
-
modderkruiper
- Mountainbiker
Post by modderkruiper »
je pakt vanvoor op je derde plat ed zwaarste da je hebt je rijd ong. 20 per uur dan u wheely doen gebruik nooit je achterrem ! wel als je voelt da je over slaat ! wrm mag je achterrem niet gebruiken omda je dan heel veel snelheid kwijt bent ! zo kan je al gauw na de 300 a 400 meter gaan is me 1 keer gelukt ! nu ben ik aan et proberen om met 1 hand mijn bike patner een hand te geven ! das echt wel schijte moeilijk val steeds om , omdak ik naar ed hand van die gast moet kijken ! je kan van stilstaant vertrekken da vind ik nie leuk met mijn bmx ging da vrij gemakkelijk ! een bocht van 90 graden ging ook vrij goed met mijn bmx ! das kwestie van evenwicht en vree veel geluk
! want er staan aan de kant zo van die boompkes heb er al een paar meegegat 
dat met 1 hand is niet moeilijk, je moet alleen zorgen dat wanneer je opzij gaat kijke je je fiets in balans houd door met je knieen te werken, ff naar links uitsteken, dan weer naar rechts.WiLL3Ms wrote:je pakt vanvoor op je derde plat ed zwaarste da je hebt je rijd ong. 20 per uur dan u wheely doen gebruik nooit je achterrem ! wel als je voelt da je over slaat ! wrm mag je achterrem niet gebruiken omda je dan heel veel snelheid kwijt bent ! zo kan je al gauw na de 300 a 400 meter gaan is me 1 keer gelukt ! nu ben ik aan et proberen om met 1 hand mijn bike patner een hand te geven ! das echt wel schijte moeilijk val steeds om , omdak ik naar ed hand van die gast moet kijken ! je kan van stilstaant vertrekken da vind ik nie leuk met mijn bmx ging da vrij gemakkelijk ! een bocht van 90 graden ging ook vrij goed met mijn bmx ! das kwestie van evenwicht en vree veel geluk! want er staan aan de kant zo van die boompkes heb er al een paar meegegat
- ghostinaction
- Mountainbiker
Post by ghostinaction »
uuh yoo.
ik ben ook vrij goed wheelie'er
men record zit ook aan de 200meter, iets meer
ik start vanvoor in 2 vanachter in 3 en als ik op toeren zit schakel ik vanachter dan haalt ge wel redelijk snelheden maar t gaat wel
jah zoals eerder ook is gezegd, oefene,oefene,oefene
ik ben ook vrij goed wheelie'er
men record zit ook aan de 200meter, iets meer
ik start vanvoor in 2 vanachter in 3 en als ik op toeren zit schakel ik vanachter dan haalt ge wel redelijk snelheden maar t gaat wel
jah zoals eerder ook is gezegd, oefene,oefene,oefene
- ghostinaction
- Mountainbiker
Post by ghostinaction »
k'lees hier bij ene : vanvoor in 1 en vanachter in 3
probeer is vanvoor in 2 en vanachter 3
of vanvoor in 1 en vanachter 7 (kunt ge vanachter toch nog 2 keer schakelen) in een redelijk hoge vitesse moet je in ebginne effe harder aan stuur trekke en harder trappen maar dan moet ge nie schakelen
ik doe wel altijd met schakelen , gaat goed[/url][/quote]
probeer is vanvoor in 2 en vanachter 3
of vanvoor in 1 en vanachter 7 (kunt ge vanachter toch nog 2 keer schakelen) in een redelijk hoge vitesse moet je in ebginne effe harder aan stuur trekke en harder trappen maar dan moet ge nie schakelen
ik doe wel altijd met schakelen , gaat goed[/url][/quote]