cube AMS 120 29er

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
cube hpa
Mountainbiker

Re: cube AMS 120 29er

Post by cube hpa »

ik zou allesints toch opteren voor ene met een fox vering. je voeld duidelijk het verschil in de klasse voor de liefhebbers tussen fox of rockshox.
tek-zotic
Mountainbiker

Post by tek-zotic »

cube hpa wrote:ik zou allesinds toch opteren voor ene met een fox vering. je voelt duidelijk het verschil in de klasse voor de liefhebbers tussen fox of rockshox.

gebaseerd op wat? een goed afgestelde Rockshox veert even goed als een goed afgestelde fox.
je moet een aftermarket fox van 1000 euro niet vergelijken met bijvoorbeeld een reba in een standaard afgemonteerde fiets. Dat zal uiteraard verschil opleveren. Net zoals je een Sid XX world cup niet moet gaan vergelijken met een fox in een standaard afgemonteerde fiets.
DrMacabr3
Mountainbiker

Post by DrMacabr3 »

sorry voor een oud topic op te graven maar het gaat over dezelfde mtb..

Ik ben op zoek naar een nieuwe, ben een complete beginner (doe al 20 jaar met een scott windriver dus het is eens tijd voor iets nieuws..) en ik had dus deze gezien op de site aan -30%.. wat me wel een heel mooie korting leek.

Reviews op internet leken me zeker niet slecht, tot sommige zelfs 'good value for money' (aan de adviesprijs dan)

Mijn vraag dan: zijn er andere sites waar ik gelijkaardige, of zelfs betere promoties kan vinden? (ik heb al gezocht via google gisteren op belgische, duitse en nederlandse winkels maar misschien mis ik er een paar die verloren gegaan zijn in de zoekresultaten die ik zeker eens moet bekijken)

alvast bedankt!
Post Reply