Houffamarthon 2013
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Re: Houffamarthon 2013
Was net aan het zien om te gaan maar zal toch niet zijn schrijf me altijd de dag zelf maar 40 euro plus die tien da je terugkrijgt da is er ver over voor mij is houffa gedaan hoofdstuk. Vorige week la chouffe zelfde streek 25 denk dat de ze vergeten dat de meeste geen wedstijdrijders zijn . Laat dit niet het begin zijn van prijsverhogingen overal want dan krijg je een verhaal als olne spa olne die waren ook gestart aan 12 euro maar moest elke keer groter
-
Roeki
- Mountainbiker
Idd. schandaige prijs, zeker voor daginschrijving. En wat krijg je meer dan in Waimes of Malmedy? Niks! Ik ga zelf wel een toerke bollen in de ardennen. Misschien zwartrijden?!malmedy wrote:Was net aan het zien om te gaan maar zal toch niet zijn schrijf me altijd de dag zelf maar 40 euro plus die tien da je terugkrijgt da is er ver over voor mij is houffa gedaan hoofdstuk. Vorige week la chouffe zelfde streek 25 denk dat de ze vergeten dat de meeste geen wedstijdrijders zijn . Laat dit niet het begin zijn van prijsverhogingen overal want dan krijg je een verhaal als olne spa olne die waren ook gestart aan 12 euro maar moest elke keer groter
240 km (op en af) rijden aan 1.5 €/10 km (ja, rij met een zware VW bus) = 36 € als 'k me niet vergis.
+ 50 € (allé, pak nog 40 €)
76 €
kan tellen - 'k denk dat de meesten daar toch minstens een dag voor moeten werken
Begint de spuigaten uit te lopen
+ 50 € (allé, pak nog 40 €)
76 €
kan tellen - 'k denk dat de meesten daar toch minstens een dag voor moeten werken
Begint de spuigaten uit te lopen
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
Inderdaad, en je weet nog altijd niet of het parkoers veel beter zal zijn dan vorig jaar, denk dat ik het dit jaar voor bekeken hou en dichter en goedkoper alternatief zoek...tenzij ze nog met een ijzersterk parcours afkomen, qua weer zal het alleszins al beter zijn
Tjah, het parcour ... Hier huren we voor de vierde maal een huisje met de club, is het meer een jaarlijkse traditie geworden ... Als je eenmaal deelgenomen hebt aan de Achouffe, of de Hot Marathon weet je dat er idd meer uit de streek te halen is.
Weet zonder, nieuwe organisatie - we wachten af!
Weet zonder, nieuwe organisatie - we wachten af!
-
mol
- Mountainbiker
vorig jaar heb ik het betaald maar dit jaar kunnen ze men ***** kussen.... onlangs de raid de sources gedaan aan 12euro, met t-shirt,2x chimay enz.... en hier 40a50euro betalen + de reiskosten....

- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
IN Waimes en Malmedy nog cadoke gehad, ook al was het enkel voor de eerste zoveel...
Naar t schijnt zou het oude parcours terugkomen, maar de zon schijnt ook niet alle dagen dus ik ga t niet uitproberen, het WB parcours doe ik achteraf wel eens met mijn broer, dan leer ik pas dalen...
Naar t schijnt zou het oude parcours terugkomen, maar de zon schijnt ook niet alle dagen dus ik ga t niet uitproberen, het WB parcours doe ik achteraf wel eens met mijn broer, dan leer ik pas dalen...
Eerst zelf een topic openen over andermans organisatie, en dan volledig den boel afbreken omdat je het vorig jaar nie goe vond. Ik vind da nie echt sportief.BerggeitCasualFietser wrote:IN Waimes en Malmedy nog cadoke gehad, ook al was het enkel voor de eerste zoveel...
35€ is idd meer dan genoeg, mr bon der is niemand die u verplicht om te betalen en mee te rijden. Ik zou zeggen geef de nieuwe organisatie eens een kans. Achteraf kan je dan misschien zeggen of het zijn geld waard was of nie. Ik heb mij alleszins altijd al goe geamuseerd op de Houffamarathon, en ik ga dit jaar terug om mij hopelijk goed te amuseren.
Als een andere organisatie een marathon kan organiseren op een geweldig parcour met 5 tot 6 bevoorradingen met t shirt,2 Chimay's en een glas voor amper 12 euro dan stel ik mij wel vragen bij de 45 euro die ze hier vragen. De naam zal ook wat moeten kosten zeker?? Ze zullen vast wel een heel goede marathon kunnen organiseren maar ik vind de prijs er ver over gaan.