wie rijd er moto?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- snellle edddy
- Mountainbiker
Re: wie rijd er moto?
Post by snellle edddy »
the smoker , bekende plaats , komt daar nog veel volk ??? en zijn die werken daar nu al gedaan !!
was't nu drie of vier jaar geleden da'k daar nog gepasseerd
ben om in't "witte huis "eene te gaan drinken . Nu met de fjr rij ik meer de andere kanten op .
was't nu drie of vier jaar geleden da'k daar nog gepasseerd
- the_smoker
- Mountainbiker
Post by the_smoker »
Ben er zelf al nen tijd ni meer geweest omdat ik daar toch alleen maar wild ging en eerlijk gezegd elke keer men leven ging riskeren voor men overtollige energie te laten verdwijnen. Vond mijn 190pk zelfs al te weinigsnellle edddy wrote:the smoker , bekende plaats , komt daar nog veel volk ??? en zijn die werken daar nu al gedaan !!
was't nu drie of vier jaar geleden da'k daar nog gepasseerdben om in't "witte huis "eene te gaan drinken . Nu met de fjr rij ik meer de andere kanten op .
- snellle edddy
- Mountainbiker
Post by snellle edddy »
ja dat gaat eens iets vu de gazet zijn dan , herre al is met ne hoogpooter test gereden !!!
kost niks alle meestal toch niet , maar ge kunt die ook is lekker misbruiken .Ik denk dat de soes plaat gaat moeten maken .
kost niks alle meestal toch niet , maar ge kunt die ook is lekker misbruiken .Ik denk dat de soes plaat gaat moeten maken .
- the_smoker
- Mountainbiker
Post by the_smoker »
IK heb al met een massa aan motor proefgeredensnellle edddy wrote:ja dat gaat eens iets vu de gazet zijn dan , herre al is met ne hoogpooter test gereden !!!
Heb ook een motorcross leven achter mij dus snelheid en gekke dingen zitten me een beetje in het bloed. Het gaat van Ducati Monsters tot Buells tot.....Tja zeg het maar
Staan trouwens nog wat filmpies van Kallo op youtube van ons
Edit : Veel te veel fucking smiley's hier!!! Sbie zit ik weer op kapaza he!! Kom speciaal naar hier om mezelf te verdiepen in het mountainbike
- the_smoker
- Mountainbiker
Post by the_smoker »
Op circuit meer dan genoeg , in de haven mocht het iets meer zijnkawa wrote:the_smoker wrote:[Vond mijn 190pk zelfs al te weinig
- the_smoker
- Mountainbiker
Post by the_smoker »
Op een mountainbike forum klinkt dit nogal vreemd maar op het motorforum in de haven topic was dit de normaalste zaak. 
the_smoker wrote:Op een mountainbike forum klinkt dit nogal vreemd maar op het motorforum in de haven topic was dit de normaalste zaak.
Da is nie van vreemd klinken... 190pk te weinig vinden... da's gewoon overdrijven.
Is natuurlijk een verloren zaak om hierover in discussie te gaan, maar als gij denkt dat die 190pk nog te kort komt en dat gij al die pk's de baas kunt... dan moet ge uwe tijd nie gaan verdoen in de haven, maar aanschuiven naast Rossi en z'n vrienden. Ge gaat er nog veel geld verdienen ook.