juist terug parcour ligt er prachtig en droog bij.en volledig afgepijld.
alles is klaar om ieder die wil om 8.30u erin te (vliegen).
Veel bikeplezier aan iederalvast gewenst.
Za 17/08/2013 Aarschot :: Forest Marathon
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Za 17/08/2013 Aarschot :: Forest Marathon
Nog geen enkele reactie? Dan zal ik maar de spits afbijten. Een supertocht in een superstreek. Op alle gebied een aanrader, zowel wat het landschap betreft als de tracks die we voorgeschoteld kregen. Dat de Bosberg veel te bieden heeft, wist ik al van Wolfsdonk. Deze tocht heeft echter nog heel wat moois in petto. Genoten van de eerste tot de 87ste kilometer. Een verre verplaatsing meer dan waard. Bovendien was ik wat later gestart, zodat het op de bostracks heel rustig was. Hartelijk dank voor deze vlekkeloze organisatie en tot volgend jaar.

- vedet
- Mountainbiker
Ik was helaas verhinderd vandaag maar ik zie voor morgen in de kalender kermistocht die op de zelfde plek vertrekt. Is dat dezelfde tocht?
Vanmorgen op tijd uit het Hollandse gekomen. Prachtige tocht gereden, lekker door kunnen bollen en mooie singletracks en klimmetjes voorgeschoteld gekregen. Bevoorrading prima in orde. Ik heb alleen onderweg waarschijnlijk niet goed opgelet
want de teller stond op 80km. Niet erg want ik had het ver gehad.
Organisatie bedankt voor de mooie tocht en tot volgende keer.
Organisatie bedankt voor de mooie tocht en tot volgende keer.
- Ben8000
- Mountainbiker
Is inderdaad dezelfde, alleen de 85km is er niet meer bij.vedet wrote:Ik was helaas verhinderd vandaag maar ik zie voor morgen in de kalender kermistocht die op de zelfde plek vertrekt. Is dat dezelfde tocht?
Ik ga voor de 45km.
-
bike-lover
- Mountainbiker
Post by bike-lover »
het is nu 0600 en het heeft hier in aarschot van den hele nacht nog gene drup geregend ,als dat zo nog een uurtje of 3 zo blijft zal het er uitstekend bijliggen
Tot nu toe de best bepijlde TT die ik al tegengekomen ben. Op tijd aanduiden van derichting bij snelle stukken en dubbele pijlen boven elkaar om kleine ingangen te verduidelijken. Gevaar is gevaar en bij elke uitrit van een bos moest je een secane (of hoe schrijf je het) nemen.
De 85 waren da max met vele venijnige klimmetjes en afdalingen (resultaat: 5 keer vallen en 1 gebroken (gekneusde) rib) maar veel gelachen en veel geleerd.
Volgend jaar weer van de partij....
De 85 waren da max met vele venijnige klimmetjes en afdalingen (resultaat: 5 keer vallen en 1 gebroken (gekneusde) rib) maar veel gelachen en veel geleerd.
Volgend jaar weer van de partij....