Do 15/08/2013 Haasrode :: 15de Natuurvrienden tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
kristoffervansaet
- Mountainbiker
Re: Do 15/08/2013 Haasrode :: 15de Natuurvrienden tocht
Ik heb vandaag genoten van een prachtige tocht.
Perfecte afpijling, steeds op en neer op landwegen, en in de bossen.
Daar zijn nog echte bossen.
Een picante afdaling in een holle weg ergens in Pecrot of omstreken, niet echt mijn ding maar het mag er gerust bij zijn.
Tot een volgende keer.
Perfecte afpijling, steeds op en neer op landwegen, en in de bossen.
Daar zijn nog echte bossen.
Een picante afdaling in een holle weg ergens in Pecrot of omstreken, niet echt mijn ding maar het mag er gerust bij zijn.
Tot een volgende keer.
-
RumaNoV
- Mountainbiker
Mooie tocht met voor ieder wat wils! We hebben de 57km gedaan die zeer goed afgepijld was en nagenoeg overal poederdroog lag. Enkele mooie single tracks die wel gesmaakt werden.
Enkel de bevoorradingen vond ik wat aan de magere kant. Zeker aan de 2de bevoorrading waar er enkel nog van die droge koekskes waren met wat appelsienen en bananen. Een stukje cake of wafel speelt toch wat makkelijker naar binnen.
Enkel de bevoorradingen vond ik wat aan de magere kant. Zeker aan de 2de bevoorrading waar er enkel nog van die droge koekskes waren met wat appelsienen en bananen. Een stukje cake of wafel speelt toch wat makkelijker naar binnen.
Vandaag de 57 km komen rijden, om 9h45 vertrokken en weinig medebikers tegengekomen. Was een mooie tocht, spijtig genoeg plat gereden(snake bite) tijdens de afdaling van die holle weg in Nethen. Zaterdag de Forrest marathon in Aarschot, hopelijk ook droog weer 
Deze voormiddag hier ook gestart...en het beloofde een mooi ritje te worden ! Jammer genoeg,na +/-6km,was het gedaan met de pret
Tijdens een afdaling,ergens in het bos,overkop gegaan.Resultaat: 1 gebroken rib en sleutelbeen gebroken
Dankzij de hulp v/d organisatie,en vooral van Jempi-een vrien,waarmee ik vaak samenfiets- toch nog thuis geraakt.Waarvoor mijn dank ! Toen ik,na de valpartij,voetje voor voetje,terug ging tot op de kruising,met een brede dreef,gewoon omvergereden door een mtb'er ! Opzij,opziji,schreeuwde hij,en duwde mij gewoon in de berm !Gelukkig,zijn er ook verschillende mtb'ers even gestopt,om te vragen,of alles ok was !
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
Post by Trekkie 800 »
Vandaag hier ook geweest. In die holle weg ben ik ook plat gereden. Blijkbaar was mijne NoTubes al helemaal op in mijne band. Spijtig want de laatste km's waren wel de leukere volgens mijne makker.
OOK hartelijk bedankt aan de pechdienst om mij tot de finish te brengen.
OOK hartelijk bedankt aan de pechdienst om mij tot de finish te brengen.
- Ben8000
- Mountainbiker
Deze morgend hier ook gereden, leuke tocht en goed afgepijld. Mijne maat ook plat gereden in dezelfde afdaling.
Binnenbandje erin gestoken, een pompje kunnen lenen van een gestopte mtb'r (waarvoor dank
mijne goeiekopen brol werkte niet
morgen ga ik goed gerief kopen) en we konden verder genieten.
Binnenbandje erin gestoken, een pompje kunnen lenen van een gestopte mtb'r (waarvoor dank