strava

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Post Reply
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Re: strava

Post by R1ALAIN »

rombaft wrote:
R1ALAIN wrote:Vraagje: hoe kun je uw rit van strava op facebook plaatsen zodat uw vrienden de belangrijkste zaken kunnen zien van deze rit?
via je GSm het befaamde "share" tekentje (rechtsboven als je op een rit klikt) , via pc weet ik het precies niet goed.
Bedankt! Via smartphone gaat dit. Op PC nog niet gevonden.
Kan polar ook aan strava gekoppeld worden?
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

Op pc ook gewoon op het facebook icoontje klikken als je uw activiteit opendoet.

8)
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

R1ALAIN wrote:
rombaft wrote: Bedankt! Via smartphone gaat dit. Op PC nog niet gevonden.
Ja en neen, rechtstreeks uploaden naar Strava gaat enkel met Garmin toestellen (of smartphone)
Wat je wel kan doen is de data van de Polar omzetten naar tcx formaat en dat importeren in Strava. De meeste Polars hebben evenwel geen GPS data, dus segmenten kan je dan wel vergeten.
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

LuckyIron wrote:Op pc ook gewoon op het facebook icoontje klikken als je uw activiteit opendoet.

8)
Uiteraard heb ik dat eerst geprobeerd, maar als ik mijn dochter haar ipad opendoe, ier er niks te zien....
R1ALAIN
Mountainbiker

Post by R1ALAIN »

Kristof Huyck wrote:
R1ALAIN wrote:
rombaft wrote: Bedankt! Via smartphone gaat dit. Op PC nog niet gevonden.
Ja en neen, rechtstreeks uploaden naar Strava gaat enkel met Garmin toestellen (of smartphone)
Wat je wel kan doen is de data van de Polar omzetten naar tcx formaat en dat importeren in Strava. De meeste Polars hebben evenwel geen GPS data, dus segmenten kan je dan wel vergeten.
Het is voor een collega biker,die polar heeft met gps.
Hoe naar tcx formaat overzetten? Toch niet door de extentie te veranderen?
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

R1ALAIN wrote: Het is voor een collega biker,die polar heeft met gps.
Hoe naar tcx formaat overzetten? Toch niet door de extentie te veranderen?
Nee, de extentie wijzigen alleen zal niet helpen :-)

Je kan hier eens een kijkje nemen: http://polarconverter.azurewebsites.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
_anonymus_
Mountainbiker

Post by _anonymus_ »

Routeplanner sinds gisteren beschikbaar voor Premium-users en binnenkort voor alle users!
steviejanneke
Mountainbiker

Post by steviejanneke »

Waar kan je eigenlijk instellen dat hij automatisch pauze neemt als ik stil sta (bv bevoorrading)
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

steviejanneke wrote:Waar kan je eigenlijk instellen dat hij automatisch pauze neemt als ik stil sta (bv bevoorrading)
Bij Strava dien je dit niet in te stellen; er wordt automatisch een onderscheid gemaakt tussen (moving) time en elapsed time. Wat je eventueel kan doen is op je GPS een auto-pauze instellen (bvb als je onder de 2 km/u zakt), maar dat hangt dus af van toestel tot toestel hoe dit moet. Er zijn zeker en vast al topics hierover te vinden op het forum. Maar zoals reeds gezegd: voor Strava is dit echt niet nodig.
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Jammer dat de meeste Strava users nog steeds wielertoeristen zijn. Het aantal offroad segmenten en activities is in verhouding met de baansegmenten zeer laag.
Ik dacht gehoord te hebben dat Strava bezig is met de ontwikkeling om aan te duiden of het over een offroad segment gaat of niet.
Het blijft een leuke meerwaarde tov de Garmin Connect.
Post Reply