11/08/2013 Achouffe

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
kawa
Mountainbiker

Re: 11/08/2013 Achouffe

Post by kawa »

Een dagske Bobbejaanland kost ook al rap 30€ :-D

Ik moet toegeven dat ik 25€ ook veel vond, maar da's omdat de chrono mij eigenlijk weinig boeit en omdat er dezelfde dag ook +60km tochten waren voor veel minder.

Langs de andere kant, 25€ voor een dag MTB plezier en een spaghetti achteraf... een cafébezoek zonder eten kost mij meer. :drunk:
Goohooni
Mountainbiker

Post by Goohooni »

skin wrote:
Goohooni wrote:een prikje is het niet (die 20 euro). bv nu zondag is het chrono met groepsstart in stavelot voor 6 euro. dat is een prikje. nu op chouffe was de seingeving etc wel in orde dus opzich vond ik het kwalitatief allemaal wel goed zitten. De HOT marathon in april, waar je ook één dag kan meedoen, is pas duur (35 euro). en daar krijg je zelfs geen spaghetti na aankomst.

deze vind ik nog net betaalbaar voor wat je krijgt (hoewel ik een gratis chouffe had verwacht :p ). ik weet ook niet welke kosten zulke organisatie heeft en welke winstmarge. de organiserende club moet er natuurlijk iets aan overhouden.
duur als je drie dagen meerijdt betaal je 60euro welke is goedkoper dan

ALS je die 3 dagen rijdt is dat een zeer mooie prijs voor een meerdaags evenement!
mud devil
Mountainbiker

Post by mud devil »

zondag de 90 km chrono gedaan...

over de prijs kan je altijd zeuren maar vond dat we wel waar kregen voor ons geld. goede bepijling, veel seingevers op gevaarlijke plaatsen, goede bevoorradingen (wel geen gellekes of energierepen gezien? te duur?)...

in tegenstelling tot twee jaar geleden geen problemen aan de douches (lekker warm), goede afspuitstand en een lekkere spaghetti achteraf!!

idd, een tip voor de organisatie... als je de naam van dat lekker bierke draagt kan er vast toch wel énen af voor een deelnemer!! :-D :-D
TachieMan
Mountainbiker

Post by TachieMan »

Een kleine toevoeging voor de mensen die vragen moesten hebben over de valpartij van dat meisje (mijn vriendin)
Na een grondige checkup in het ziekenhuis van Luik zijn de artsen tot de vaststelling gekomen dat er geen ernstige complicaties waren. Enkel een zware hersenschudding. Ze komt er dus nog relatief goed vanaf.

Peter
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

TachieMan wrote:Een kleine toevoeging voor de mensen die vragen moesten hebben over de valpartij van dat meisje (mijn vriendin)
Na een grondige checkup in het ziekenhuis van Luik zijn de artsen tot de vaststelling gekomen dat er geen ernstige complicaties waren. Enkel een zware hersenschudding. Ze komt er dus nog relatief goed vanaf.

Peter
volgens mij stond ik naast u en u vriendin met de start.
ik had die mat zwarte speci.

wens haar beterschap!
toon pertetotal
Mountainbiker

Post by toon pertetotal »

TachieMan wrote:Een kleine toevoeging voor de mensen die vragen moesten hebben over de valpartij van dat meisje (mijn vriendin)

Peter
Fijn dat te horen.
Bert & ik zijn degene die bij jullie zijn gebleven en geprobeerd hebben om geen onnodige risico's te nemen mbt nek en rug.
We waren benieuwd naar het verdict en gelukkig valt dat een beetje mee.
spoedig herstel en hopelijk snel weer op de mtb.

Tot in de bos een van de volgende keren.
Stevestrong
Mountainbiker

Post by Stevestrong »

Amai, dat valt dan gelukkig allemaal heel goed mee! Het zag er maar akelig uit met heel die reddingsbrigade.
Veel beterschap gewenst!
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

wat ik ook sjiek vond, ik was rond 11u aan Oll fos d'outh en juist voor je daar naar beneden ging stonden er een stuk of 6 kinderen met hun hand uitgestoken te supporteren, nog iemand die gasten "een hand" gegeven 8)
Post Reply