Do 15/08/13 Poperinge Mountainbike XL
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- sean braire
- Mountainbiker
Re: Do 15/08/13 Poperinge Mountainbike XL
Post by sean braire »
Officieel niet maar in praktijk wel. Inschrijving zal open zijn rond 7u30Fuel EX 9 wrote:Kan er voor 8 uur gestart worden?
Zou graag de 80 (+ optielus )doen maar de vrouw wil me op een deftig uur thuis.
- sean braire
- Mountainbiker
Post by sean braire »
De startplaats in inderdaad nog altijd dezelfde ; Zaal Maeke Blyde. De parking is echter enigszins anders.Woody 7 wrote:Heb ik da nu zo verkeerd op?Dacht ergens gelezen te hebben dat het een nieuwe inschrijvingplaats was...op de website staat er nog altijd makeblijde...
- MaC'Red
- Mountainbiker
Tzal wel zijn ja, ik moet ze enkel wat op tijd en stond opjagen want die studenten van tegenwoordig, man man manJosy wrote:ola, man met een technisch team achter zich.MaC'Red wrote:
Dan laat ik de RoRo voor en RaRa achteraan steken. Merci Nonkel
- sean braire
- Mountainbiker
Post by sean braire »
Voor de twitteraars onder jullie... gebruik #MTBXL in jullie tweets voor, na of tijdens de tocht. Een mooi uitzicht, een technische afdaling of een lastige klim in de 25° die ze voorspellen. Tweeten die handel!
-
freelander.
- Mountainbiker
- MaC'Red
- Mountainbiker
Dat zal ni mankeren !!!!sean braire wrote:Voor de twitteraars onder jullie... gebruik #MTBXL in jullie tweets voor, na of tijdens de tocht. Een mooi uitzicht, een technische afdaling of een lastige klim in de 25° die ze voorspellen. Tweeten die handel!
- MaC'Red
- Mountainbiker
welke straat mag ik ingeven dan richting parking voor de gps ??sean braire wrote:De startplaats in inderdaad nog altijd dezelfde ; Zaal Maeke Blyde. De parking is echter enigszins anders.Woody 7 wrote:Heb ik da nu zo verkeerd op?Dacht ergens gelezen te hebben dat het een nieuwe inschrijvingplaats was...op de website staat er nog altijd makeblijde...