Iemand weet van het duo waarvan die ene renner gevallen is over een boomstronk rond km 50 in het bos?
Ben toen wel gestopt maar had geen gsm bij en heb toen mijn kaartje met de bevoorradingen en telnr's
afgegeven en aan de volgende bv gezegd dat er iemand gevallen is .
Zou graag eens weten hoe het er mee gesteld is.
Zo 11/08/2013 Chimay :: 20ste Raid des Sourses
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- sneln eddy
- Mountainbiker
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Re: Zo 11/08/2013 Chimay :: 20ste Raid des Sourses
Post by spaghetti_2 »
Heeft er iemand een track van de 100km? Ik had mijn gps niet bij, maar zou wel graag de track hebben als 'souvenir'
- bip bip
- Mountainbiker
- Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel
check pbspaghetti_2 wrote:Heeft er iemand een track van de 100km? Ik had mijn gps niet bij, maar zou wel graag de track hebben als 'souvenir'
grt,
bip bip
-
Robin21
- Mountainbiker
Weet er soms iemand waar er nog foto's te vinden zijn? Ik heb er wel al enkele gevonden op de FB pagina maar ik sta er niet tussen. Ik ben nochtans een fotograaf tegengekomen. .
Wij kwamen net van een steil klimmetje net na een snelle afdaling, gingen links de straat op en enkele meters verder rechts terug naar boven, en daar zat hij in een scherp bochtje.
Wij kwamen net van een steil klimmetje net na een snelle afdaling, gingen links de straat op en enkele meters verder rechts terug naar boven, en daar zat hij in een scherp bochtje.