celiazed wrote:@spaghetti_2 nope, sammy was de zwitser, ik had mn zwarte witte cannondale jersey aan.
Parcours wat aangepast ivm andere jaren, gewoon weg prachtig. na profondeville, 2 weken op rij gewoonweg super!
Steven en Sam dikke proficiat
Post by s-biker gert »
celiazed wrote:@spaghetti_2 nope, sammy was de zwitser, ik had mn zwarte witte cannondale jersey aan.
Parcours wat aangepast ivm andere jaren, gewoon weg prachtig. na profondeville, 2 weken op rij gewoonweg super!
Post by volse platter »
Post by trashviper »
bunga dat is niet zo onmogelijk als je denk hoor die klimBunga wrote:Naar het einde toe was er een stuk door bos met een riviertje waar we langs moesten rijden. Daar was ergens een hele steile klim van 3 a 4 meter en ook een beetje schuin. Het leek me onmogelijk om daar op te rijden maar voor mij was er toch een duo opgevlogen. Dat was misschien Steven en Sam:) Als ik dat zie dan zijn dat toch straffe mannen. Maar ik ben ook content met mijn 62e plaats op de 65km.
een klein beetje snelheid en het juiste verzet en je vliegt daar zo op zulle!Bunga wrote:Naar het einde toe was er een stuk door bos met een riviertje waar we langs moesten rijden. Daar was ergens een hele steile klim van 3 a 4 meter en ook een beetje schuin. Het leek me onmogelijk om daar op te rijden maar voor mij was er toch een duo opgevlogen. Dat was misschien Steven en Sam:) Als ik dat zie dan zijn dat toch straffe mannen. Maar ik ben ook content met mijn 62e plaats op de 65km.