Zo 11/08/2013 Chimay :: 20ste Raid des Sourses

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Re: Zo 11/08/2013 Chimay :: 20ste Raid des Sourses

Post by s-biker gert »

celiazed wrote:@spaghetti_2 nope, sammy was de zwitser, ik had mn zwarte witte cannondale jersey aan.

Parcours wat aangepast ivm andere jaren, gewoon weg prachtig. na profondeville, 2 weken op rij gewoonweg super!

Steven en Sam dikke proficiat =D> gelle zetj fameuze beiren :wink:
celiazed
Mountainbiker

Post by celiazed »

resultaten staan online.

duorace dus gewonnen :)

overall hadden we met onze tijd ook een 5de plaats in de wacht gesleept op de 100, dit nog met de pech van uncle sam.

65 km : " onclick="window.open(this.href);return false;
65 km équipe : " onclick="window.open(this.href);return false;
100 km : " onclick="window.open(this.href);return false;
100 km équipe : " onclick="window.open(this.href);return false;
celiazed
Mountainbiker

Post by celiazed »

@s-biker gert tks!
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

Ondanks dat de benen niet 100% waren echt genoten van deze 100 km. Ik had ook een 5 tal km minder dan vorig jaar en een 50 tal hm meer. Ook de tijd was achteraf gezien best wel aanvaardbaar.

Het blijft een schitterende streek om te biken. Gelukkig kunnen we op 1 september alweer hiervan genieten in Olloy sur Virion.

De rit dit jaar was grotendeels in omgekeerde richting in vergelijking met vorig jaar en dat vond ik een beetje jammer. Het eerste deel is meer mtb speeltuin en dat is leuker als je nog geen 70 km er op zitten hebt. :-D

Er zaten inderdaad een paar venijnige klimmetjes in, maar op 'karakter' toch overal opgereden. :bounce:
volse platter
Mountainbiker

Post by volse platter »

Wat wij, als beginnende bikers (op iets rijpere leeftijd :-? ) vonden van deze tocht, op alle gebied :
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
trashviper
Mountainbiker

Post by trashviper »

Proficiat aan de platvalzers, lees "platwalsers". Knap gedaan mannen!
Bunga
Mountainbiker

Post by Bunga »

Naar het einde toe was er een stuk door bos met een riviertje waar we langs moesten rijden. Daar was ergens een hele steile klim van 3 a 4 meter en ook een beetje schuin. Het leek me onmogelijk om daar op te rijden maar voor mij was er toch een duo opgevlogen. Dat was misschien Steven en Sam:) Als ik dat zie dan zijn dat toch straffe mannen. Maar ik ben ook content met mijn 62e plaats op de 65km.
afdalerke
Mountainbiker

Post by afdalerke »

Bunga wrote:Naar het einde toe was er een stuk door bos met een riviertje waar we langs moesten rijden. Daar was ergens een hele steile klim van 3 a 4 meter en ook een beetje schuin. Het leek me onmogelijk om daar op te rijden maar voor mij was er toch een duo opgevlogen. Dat was misschien Steven en Sam:) Als ik dat zie dan zijn dat toch straffe mannen. Maar ik ben ook content met mijn 62e plaats op de 65km.
bunga dat is niet zo onmogelijk als je denk hoor die klim :-D

proficiat aan uncle sam en steven mooie prestatie

ik ben samen gestart met jemp en snelle eddy voor de 100 km.
maar ik ben geen zo rappe starter en al vlug alleen komen te zitten .
en had bij de eerste off road strook al door dat in omgekeerde richting was het parcour en in 2012 vond de eerste 40 km wel pitteg.
heb mij wel amuseert al vond parcour van vorig jaar nog iets mooier .met onder
andere nog een mooie afdaling aan een burcht.
denk dat beetje te veel verwent geweest ben de laatste week 5 dagen ervan doorgebracht in de ardennen .
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

Afdalerke,

die afdaling aan die burcht, dat is over een paar weken in Olloy. Dat ligt daar allemaal ne ver van hé. :wink:
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

Bunga wrote:Naar het einde toe was er een stuk door bos met een riviertje waar we langs moesten rijden. Daar was ergens een hele steile klim van 3 a 4 meter en ook een beetje schuin. Het leek me onmogelijk om daar op te rijden maar voor mij was er toch een duo opgevlogen. Dat was misschien Steven en Sam:) Als ik dat zie dan zijn dat toch straffe mannen. Maar ik ben ook content met mijn 62e plaats op de 65km.
een klein beetje snelheid en het juiste verzet en je vliegt daar zo op zulle!
er zat geen enkel stuk in waar je niet kon rijden, behalve waar die bomen over het parcours lagen...
Post Reply