Zo 11/08/2013 Chimay :: 20ste Raid des Sourses

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
GW
Mountainbiker

Re: Zo 11/08/2013 Chimay :: 20ste Raid des Sourses

Post by GW »

mol wrote:allé dit jaar de 100 zonder problemen uitgereden in Team met GW

weer was ideaal al was er hier en daar toch nog wat modder te bespeuren :-k :-k

echt goede organisatie en maar voor 12euro 5 bevoorradingen gekregen,2 chimay's een t-shirt en een pint van chimay =D> =D> =D> als ze maar eens overal zo vrijgevig waren.....!!

volgende is olloy sur virion... :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
6 bevoorradingen zelfs,op 7km van de finish aan het restaurant was er ook nog 1. 8-[

Het was een meer dan geslaagde dag, echt niets op aan te merken. OK,misschien dan een klein beetje jammer van de krampen die ik had en de vele flyers achter men ruitenwisser :-D

dikke duim voor de organisatie =D>
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

ik denk dat er nog wel chronorijders het groene bandje van de eerste ravito zullen hebben gemist. De man met de bandjes stond voor de tafels van de ravito en de splitsing (65km) was een meter of tien voor de ravito. Ik heb nog bikers gezien die geen bevoorrading namen en dus wellicht zonder bandje zijn ingedraaid naar de 65 km.
Zelf de 100 km gedaan, 5u30 min. genoten van deze prachtige chrono ( 97 km en 1987 hms)

grt,
bip bip
sneln eddy
Mountainbiker

Post by sneln eddy »

Zombiker wrote:Hoeveel km en hoogtemeters hadden jullie op de 65 chrono?
Ik heb blijkbaar een checkpoint gemist volgens de mannen aan de aankomst...?! ('t groen bandje)
Zou jammer zijn da'k zo een mooi stuk ben misgelopen :(
Heb ook een discusie had aan de finish.
Da groen snelspannerke was aan de tweede ravito en op de 100km
passeer je er tweemaal maar de tweede keer heb ik ook niemand meer gezien.
japser
Mountainbiker

Post by japser »

Iemand die weet waar de tijden te vinden zijn ben wel is benieuwd. Eerste keer meer als 55km gereden
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

Vertrokken met weinig ambitie (de dag voordien 190 km met de koersfiets gereden), maar wonder boven wonder had ik zeer goede benen vandaag. Het doel was om de 100km in 6u te doen, maar ik was op schema om er een half uur af te doen, toen ik 2 lekke banden heb gehad, toch wel enige teleurstelling. Was trouwens na de afdaling vlak voor de 3e bevoorrading, er stonden er verschillende met lekke banden. Voor de rest: prachtige rit, prachtige omgeving, prachtig weer, goede organisatie, mooie souvenirs, goedkoop... 10/10. Enkel de inschrijvingen voor de 100km liepen niet zo vlot. Voor dag en dauw opgestaan om dan van 7u tot 7u30 met 20 man voor een kassa te staan wachten. Maar dat waren we al snel weer vergeten, eens op weg :)
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

hier doen we het voor! schitterende rit, ales erop en eraan.
perfecte organisatie! vooral het stuk tss km 50 en 80 vond ik wel zeer pittig, die klim met die omgevallen bomen...
prachtige snelle afdalingen, bijna constant in het bos!
daarvoor doen we een verplaatsing van meer dan 200km enkel :-D :-D :-D
tot volgend jaar!!!
trashviper
Mountainbiker

Post by trashviper »

De 50km vlot gereden zonder één enkel probleem onderweg en met een tevreden gevoel afgestapt.
Zeer goed bepijld en bekalkt ook, echt niks op aan te merken.
Zoals verwacht een zeer bosrijk trajekt dat voor de verwachtte kicks zorgt en verder vielen er bijna geen drukke banen te kruisen. Deze komt in de top 5 van de mooiste ritten die ik ken, maar nog wel achter Surice O:) .
Ik heb 4 bevoorradingen geteld, denk ik, waarvan de laatste aan restaurant "Les étangs gourmands" mss wel een improvisatie was, want nogal kort volgend op de 3de, al was dit wel de rijkelijkste met huisgebakken cake en warme koffie of rabarbergrenadine en zeer sympatieke uitbaters.
De afspuitstand was goed voorzien, met zelfs parkeerbgleuven voor het fietswiel en een borstel en emmer, maak dat mee!
Weer een zeer mooie zondag beleefd en bravo aan de organisatie =D>
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Samen met Steven de 100km in duo gereden aan een strak tempo. Gevolg: 1stes :drunk:
Op 3km voor het einde nog es serieus den decors in wegens een tragere voorligger die weigerde plaats te maken, voorwiel paraplu :(
Had indruk dat er iets meer hm waren dan vorig jaar, maar iets minder km.
Blijft een geslaagde rit die ik graag volgend jaar opnieuw doe.
Details: http://app.strava.com/activities/73957123" onclick="window.open(this.href);return false;
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

@ Uncle Sam: kan je dan al ergens uitslagen zien? En waren jullie het team met de rood-witte truitjes?
celiazed
Mountainbiker

Post by celiazed »

@spaghetti_2 nope, sammy was de zwitser, ik had mn zwarte witte cannondale jersey aan.

Parcours wat aangepast ivm andere jaren, gewoon weg prachtig. na profondeville, 2 weken op rij gewoonweg super!
Post Reply