Zal tegen 8 uur ter plaatse zijn denk ik,kan ook iets vroeger zijn. Moet tegen 7u de zoon afzetten voor zijn vakantiejob en daarna Winnitou oppikken.
Za 10/08/2013 Knesselare :: VTT Kapellerit
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- mountainbiker66
- Mountainbiker
Re: Za 10/08/2013 Knesselare :: VTT Kapellerit
Post by mountainbiker66 »
Misschien de 55? @winnitou & mountainbiker66: wat doen jullie? Hoe laat is de koffie?
[/quote]
Zal tegen 8 uur ter plaatse zijn denk ik,kan ook iets vroeger zijn. Moet tegen 7u de zoon afzetten voor zijn vakantiejob en daarna Winnitou oppikken.
- tloperke
- Mountainbiker
- Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)
de kogel is door de spreekwoordelijke kerk! morgen om 06u00 de wekker laten lopen, stevig ontbijt en dan richting Knesselare voor 85 km. als je een prille 50'er in paars truitje ziet, that's me!Knurrebikers lady wrote:Yipla, 't ventje samen met Kurt, Lorre & Filip al 2 dagen aant uitpijlen in de bosjes.
't Zal schitterend zijn, al zeg ik het zelf![]()
Een parcours om van te smullen, super vééééél bos en inderdaad bijna geen asfalt![]()
Ikzelf zal tot de middag aan de bevoorrading staan en 's middags op parcours 70km te vinden.
Dus MTB friends en MTB lady friends, be there !!!
Greetz Fabi
nog 1 vraagje: zijn er maar 2 bevoorradingen op de 70 + 15 km? kwestie van zelf voldoende drank te voorzien in de camelbag. Thnx
- Traxer
- Kerstman
Zal tegen 8 uur ter plaatse zijn denk ik,kan ook iets vroeger zijn. Moet tegen 7u de zoon afzetten voor zijn vakantiejob en daarna Winnitou oppikken.[/quote]mountainbiker66 wrote:Misschien de 55? @winnitou & mountainbiker66: wat doen jullie? Hoe laat is de koffie?![]()
![]()
Als er geen veranderingen zijn... tot bij de koffie !
check pm
- betonboerke
- Mountainbiker
Post by betonboerke »
Hoi, ja inderdaad maar 2 stops op de 70, maar voor de extra lus kom je eerst terug aan de sporthal, daar kan je , als je wil "bijtanken".tloperke wrote:de kogel is door de spreekwoordelijke kerk! morgen om 06u00 de wekker laten lopen, stevig ontbijt en dan richting Knesselare voor 85 km. als je een prille 50'er in paars truitje ziet, that's me!Knurrebikers lady wrote:Yipla, 't ventje samen met Kurt, Lorre & Filip al 2 dagen aant uitpijlen in de bosjes.
't Zal schitterend zijn, al zeg ik het zelf![]()
Een parcours om van te smullen, super vééééél bos en inderdaad bijna geen asfalt![]()
Ikzelf zal tot de middag aan de bevoorrading staan en 's middags op parcours 70km te vinden.
Dus MTB friends en MTB lady friends, be there !!!
Greetz Fabi![]()
nog 1 vraagje: zijn er maar 2 bevoorradingen op de 70 + 15 km? kwestie van zelf voldoende drank te voorzien in de camelbag. Thnx
de 30/55/70km is uitgepijld in geel bordje met zwarte pijl,dan kom je opnieuw aan de start
de extra lus is uitgepijld in blauw/wit bordje en gaat na 1km weg van de rest van het parcours
de extra lus is uitgepijld in blauw/wit bordje en gaat na 1km weg van de rest van het parcours
-
nele.vanautreve
- Mountainbiker
Post by nele.vanautreve »
hahaha, wa was da ook al weer van die D en die T ,bbknurre wrote:'t beloofd de moeite te worden !!