het parcours is super
Straks verder gaan uitpijlen,amai nog veel werk voor de boeg
Post by betonboerke »
Freewilly wrote:
Post by betonboerke »
Als je nog "over" hebt, kun je nog een lus van 15 bij doen om uit te bollen !tloperke wrote:dat ziet er goed uit in Knesselare en de afstand (70 km) is de moeite waard om het fietsrek op de wagen te plaatsen
Post by Knurrebikers lady »
Post by betonboerke »
Hoi, best meerijden onder begeleiding, ook de ouders mogen mee he! Maar echt druk wordt het op deze route niet! Grtjes en tot zaterdag !McEddy wrote:Vraagje ivm met kidstoer :
Mijn zoon zou op deze kidstoer zijn eerste mtb rit doen, kunnen wij meerijden met hen op de toer. En is het aan te raden om deze zelf vroeger te rijden onder onze begeleiding of rijden er teveel grote op tijdens de voormiddag
Post by betonboerke »
Deze pijlen zijn niet van ons! Enkel de extra lus van 15 km gaat naar het drongengoed! Je kan het best naar de sporthal in Knesselare komen!Je zal er geen spijt van hebben , het wordt super ! ook kan ik je melden dat we voor elke deelnemer een attentie hebben, af te halen na de tocht, in de kantine!driesv wrote:Ik woon in centrum Ursel.
Waar passeert de tocht het dichtst? Dan kan ik daar op het parkoer inpikken en bij het passeren aan de start betalen.
Ik heb al blauw witte pijlen gezien van depa. Zijn dat jullie pijlen?