Braine l'Alleud

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
maxeur
Mountainbiker

Re: Braine l'Alleud

Post by maxeur »

A d r i wrote:De GPS tracks staan hier een beetje hoger.
Bedankt,maar ik heb geen gps voor de fiets :(
Adriano84
Mountainbiker

Post by Adriano84 »

Deze route (geel + stuk groen) twee weken geleden gereden. Ik had er eigenlijk iets meer van verwacht. Een aantal mooie stukken bos in en zeker stevig aantal hoogtemeters maar was toch niet helemaal voldaan, volgens mij zit er meer in deze streek... Bovendien slecht onderhouden: sommige tracks helemaal overgroeid door netels/bramen echt geen doorkomen aan + bepijling op sommige stukken barslecht.
Wel een mooie streek met prachtige zichten...
Eventueel te combineren met een toertje in het mooie nabijgelegen Hallerbos!
maxeur
Mountainbiker

Post by maxeur »

Als je op de website van randobel.be kijkt,zie je op de kaarten dat het groene parcours veel toffer is dan het gele.
Maar,inderdaad,door de barslechte bepijling is het moeilijk te doen [-(
maxeur
Mountainbiker

Post by maxeur »

Heb mij een gps aangeschaft en vandaag de groene route gereden,tof toerke,nog niet te veel modder O:)
Mitrix
Mountainbiker

Post by Mitrix »

Deze morgen deze route gereden... Volgend op andere commentaren, had ik voor alle zekerheid ook een GPS mee, alleen... De batterij bleek plat te zijn #-o Niettemin parcours goed kunnen volgen, slechts één keer verkeerd gereden, maar ook daar bleek er toch duidelijk een aanwijzer te staan.

Is ook zeer mooi parcours! Misschien niet zo technisch, op enkele modderstukken en enkele korte afdalingskes na, maar wel heel mooie paadjes, hoofdzakelijk offroad. Ook supermooie streek om in te biken!

Aanraader dus!
degregge
Mountainbiker

Post by degregge »

Hey zou deze route ook wel eens willen rijden maar weet juist ni goe vanwaar die juist vertrekt ik zie da de meeste het hebben over de zevenbronnen maar heb daar nog geen peiltjes tegen gekomen
Post Reply