Als pride al zegt dat t de moeite is, hij heeft er nog niet veel naast gezeten. Bataille is dichter voor mij, maar dat is relatief natuurlijk he.
Pride, gulle fb
Post by BerggeitCasualFietser »
BerggeitCasualFietser wrote:Hier ook dan laatste dag van conge, ons madam gaat dat niet zo tof vinden, maar ben vandaag ook al thuis met keelpijn...
Als pride al zegt dat t de moeite is, hij heeft er nog niet veel naast gezeten. Bataille is dichter voor mij, maar dat is relatief natuurlijk he.
Pride, gulle fb
Post by prideandglory1891 »
Hij moet beter lezen, ik heb nooit gezegd dak daar al gereden heb maar dak gehoord heb dat ne schonen isJemp wrote:BerggeitCasualFietser wrote:Hier ook dan laatste dag van conge, ons madam gaat dat niet zo tof vinden, maar ben vandaag ook al thuis met keelpijn...
![]()
Pride, gulle fb
Ge moet nie al geloven wat dat prideandglory1891 zegt, luister liever aar bike@holics die er al gereden hebben!![]()
![]()
![]()
Niet twijfelen, gewoon afkomen!
Post by prideandglory1891 »
100 zal iets teveel zijn voor mij. En de dag zrna vertrek ik met de auto op reis, kmag niet in slaap vallen héJemp wrote:Hoe zit het Pride? Gaat ge mee voor de groten toer? Ge kunt met mij meerijden met den auto. Ge moet maar tot bij mij komen.
Hier de track van vorig jaar. Ge moet maar mijne commentaar erbij ne keer lezen.
Post by trashviper »