Da 'snel' madamke heb ik ook al een paar keer tegengekomen. Ik heb ook een paar km in jullie wiel gehangen maar ik heb maar 1 paar longen. Van jullie ben ik het niet zeker
Na 68 km ben ik aan de apres begonnen .
Post by 't klimmerke »
Ik kende dat brugje nog van de rit in Aalter, drie weken geleden. Toen werd het wel in omgekeerde richting genomen ; is inderdaad eventjes opletten.filiep72 wrote:Ik ben daar ook gestart rond 8 uur voor de 65 km. Na 11 km was er een zeer mooie single track. Lichtjes bergop, lichtjes bergaf, draaien, keren. Een tof stukje daar. Voor de rest een rustig toerke met de nodige offroad. De eerste bevoorading na 20 km. De 2e na 52 km. Sportdrank. Wafels. Fruit. Van alles genoeg.opgepast na een km of 50!!! Na een bochtje naar rechts komt erlots een smal,kort bruggetje. De gast voor mij hebben ze uit de beek getakelddiene achtermij hebben ze op de 2e bevoorading weer met pleisters aan elkaar gezet
. Eigenlijk was niet echt gevaarlijk aangezien ik er zelfs zonder kleerscheuren doorkwam
![]()
Da 'snel' madamke heb ik ook al een paar keer tegengekomen. Ik heb ook een paar km in jullie wiel gehangen maar ik heb maar 1 paar longen. Van jullie ben ik het niet zeker.
Na 68 km ben ik aan de apres begonnen .
Post by steviejanneke »