Zo 04/08/2013 Hockai :: 14de Rando Plateau Fagnard

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
roelp
Mountainbiker

Re: Zo 04/08/2013 Hockai :: 14de Rando Plateau Fagnard

Post by roelp »

Japie carbon wrote:Ik vond hem (op enkele stukken na) helemaal niet technisch. Ik hoorde van iedereen dat dit zo een geweldige tocht zou zijn. Dus wij om 6.30 in de auto om daar 2 uur in te zitten. En dat was me toch een tegenvaller! Ik heb meer schotterpadeen gezien dan singletraks. En die waren er echt wel in die omgeving.

Problemen met vergunningen ofzo? Ik hoorde dat het voorgaande jaren beter was.
+1

Wel spijt dat ik niet mee aangezet heb voor de XL van lowie. Ik denk dat hij er nog wel een hoop leuke paadjes heeft aangebreid.
Bij de eerste bevoorrading hadden ze precies ook de grote opkomst niet verwacht, want daar moest he toch wat geduld hebben voor een bekertje water.
cube biker ;-)
Mountainbiker

Post by cube biker ;-) »

Moet Japie toch een beetje gelijk geven had het ook veel technischer verwacht, niet dat we ons niet geamusseerd hebben, ok er zaten een paar flinke kuitenbijters bij #-o maar de afdalingen waren allemaal goed te doen.

Vooral die lange afdaling door de riviertjes, zalig :bounce: :bounce:

Ga deze toch al op de kalender zetten voor volgend jaar, gegarandeerd dat ze weer eens helemaal iets anders in mekaar steken.
kenneth
Mountainbiker

Post by kenneth »

super XL toer!! Van begin tot einde genoten :) technische training op en top :p op het einde toch redelijk zwaar gehad xd bedankt lowie voor het mooie parcour, super! Ook bedank aan de andere personen wat waren mee geweest :) fijn groepke, ideaal op een warme zondag middag :) bepijling wat ik gezien had was toch goed :) eerste 2 bevoorradingen waren redelijk. Laatste wat minder omdat alles op was xd
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

Ik vond toch dat er voor een tt ferme technische stukken inzaten. De klimmen waren ook stijl en de wortelstroken maakten het toch technisch. Als je de tt s nog technischer wilt dan gebeuren er teveel accidenten vrees ik. Mooie organisatie. Blijven doordoen ermee
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

de fotos wat onderweg getrokken zijn waar zouden we die terug vinden?
Marc Vde
Mountainbiker
Location: Merida Big9 7000 / Rocky Mountain Thunderbold 750MSL / Colnago Ace

Post by Marc Vde »

Ik heb mij hier erg goed geamuseerd :wink: eerste Ardennentocht voor mij dit jaar, met een behoorlijk dilemma aan de splitsing : 35 km het bos in of 45 km de wondermooie vallei in, en ik was niet alleen met dat dilemma. Toch maar het bos ingereden en de vallei voor volgend jaar gelaten.
Gke
Mountainbiker

Post by Gke »

Brockie wrote:de fotos wat onderweg getrokken zijn waar zouden we die terug vinden?

volgens de cameraman GGHF.be

maar nog niets te zien....

mooie tt.

+1@ Brokie, ik heb er genoeg tevoet gezien vandaag. zelf maar voor 2 stukjes van de fiets gekomen. (o)

ook even halt gehouden bij de downhillers. sjik is mig da....
dirtyd
Mountainbiker

Post by dirtyd »

Merci Lowie voor uw luskes =D> =D> . Het waren pareltjes. De eerste meters wortel liepen voor geen meter voor mij maar eenmaal op gang viel het wel mee. Deze keer de volledige downhill van RDHF kunnen afrijden (deze keer in droge omstandigheden) (o).
Ozric
Mountainbiker

Post by Ozric »

55km test zonder 'kleerscheuren' doorstaan! En had nog jus over... Lekker gevoel :-o
Wel paar dingskes bijgeleerd vandaag;
-niet den held uithangen van int begin! :$
-bandjes mogen iets harder dan bij 'ons'
-respect voor marathonrijders alla RDHF!

Solo's 55, here i come B-)
Ozric
Mountainbiker

Post by Ozric »

Btw, rit was top! Voor mij de 'ardennen-nieuweling', was dit toch wel mijn mooiste TT tot nu toe! Wat een prachtige streek/speeltuin, ...en zo'n weertje!
Op de organisatie vond ik weinig op te merken. Goede bepijling, bevoorradingen ok en douche kunnen nemen...
Wel eens curieus voor mijn fotoke :-P

Hier kom ik nog terug!
Post Reply