Za 3/08/2013 Ruiselede - bosveldtocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: Za 3/08/2013 Ruiselede - bosveldtocht

Post by filiep72 »

Ik ben daar ook gestart rond 8 uur voor de 65 km. Na 11 km was er een zeer mooie single track. Lichtjes bergop, lichtjes bergaf, draaien, keren. Een tof stukje daar. Voor de rest een rustig toerke met de nodige offroad. De eerste bevoorading na 20 km. De 2e na 52 km. Sportdrank. Wafels. Fruit. Van alles genoeg.opgepast na een km of 50!!! Na een bochtje naar rechts komt erlots een smal,kort bruggetje. De gast voor mij hebben ze uit de beek getakeld #-o diene achtermij hebben ze op de 2e bevoorading weer met pleisters aan elkaar gezet #-o . Eigenlijk was niet echt gevaarlijk aangezien ik er zelfs zonder kleerscheuren doorkwam :wink:

Da 'snel' madamke heb ik ook al een paar keer tegengekomen. Ik heb ook een paar km in jullie wiel gehangen maar ik heb maar 1 paar longen. Van jullie ben ik het niet zeker :bounce: .

Na 68 km ben ik aan de apres begonnen .
slik20
Mountainbiker

Post by slik20 »

zal er morgen eens m'n nieuwe fiets uitproberen
't klimmerke
Mountainbiker

Post by 't klimmerke »

hier ook deze ochtend gestart voor de 65km. Mooi tochtje met voor ieder wat wils: lange goedlopende dreven, iets technischere stukken, bos... =D> Goede bevoorradingen en bepijling, al mocht er mss hier en daar een pijltje meer gehangen hebben maar enfin soit das azijnpissen :-D
STUKA
Mountainbiker

Post by STUKA »

filiep72 wrote:Ik ben daar ook gestart rond 8 uur voor de 65 km. Na 11 km was er een zeer mooie single track. Lichtjes bergop, lichtjes bergaf, draaien, keren. Een tof stukje daar. Voor de rest een rustig toerke met de nodige offroad. De eerste bevoorading na 20 km. De 2e na 52 km. Sportdrank. Wafels. Fruit. Van alles genoeg.opgepast na een km of 50!!! Na een bochtje naar rechts komt erlots een smal,kort bruggetje. De gast voor mij hebben ze uit de beek getakeld #-o diene achtermij hebben ze op de 2e bevoorading weer met pleisters aan elkaar gezet #-o . Eigenlijk was niet echt gevaarlijk aangezien ik er zelfs zonder kleerscheuren doorkwam :wink:

Da 'snel' madamke heb ik ook al een paar keer tegengekomen. Ik heb ook een paar km in jullie wiel gehangen maar ik heb maar 1 paar longen. Van jullie ben ik het niet zeker :bounce: .

Na 68 km ben ik aan de apres begonnen .
Ik kende dat brugje nog van de rit in Aalter, drie weken geleden. Toen werd het wel in omgekeerde richting genomen ; is inderdaad eventjes opletten.
DonFre
Mountainbiker

Post by DonFre »

Brugge-Ruiselede-Brugge oftewel een dikke 130 kilometer :-)
Toch een stevig briesje!
steviejanneke
Mountainbiker

Post by steviejanneke »

wij hebben ook de 65km gereden en vond het nog een leuke rit

Iemand een idee wat er met die kerel van Nieuwpoort is gebeurt die omver is gereden ??
wij waren er bij de eerste bij en hebben dan gewacht tot de 100 & pompiers er waren....

gelukkig kwam hij na zo'n 10min terug bij welzijn maar zijn heupen zijn waarschijnlijk niet meer in orde
Witten79
Mountainbiker

Post by Witten79 »

Hallo,

ik heb zondag als Ruiseledenaar de 45kms afgebold.
ik heb ervan genoten.

Pijltjes, bevoorrading waren pico bello.
Twas schitterend.

gr Witten
NuRf
Mountainbiker
Location: Mudbike: Scott Scale 40 (2006) - Dustbike: Specialized Epic Comp (2011)

Post by NuRf »

Wij zijn gestart de zaterdagnamiddag met 5 steenbakkers voor de 45km.
Het was leuk nogmaals in deze streek te rijden, was voor mij al een tijdje geleden.
Het weer viel ons ook in de smaak ! ! !

Enige kleine opmerking van langs mijn kant is dat de splitsingsborden iets duidelijker of vooraf duidelijker mochten aangeduid worden.
Hoe dan ook, mij zien ze hier zeker nog terug...
Post Reply