Zo 04/08/2013 Hockai :: 14de Rando Plateau Fagnard

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lowie
Mountainbiker

Re: Zo 04/08/2013 Hockai :: 14de Rando Plateau Fagnard

Post by lowie »

Iegienie wrote:lowie, ik probeer er zo vroeg te geraken. als het vanavond niet te hard uitloopt moet dat lukken. CU.
En daarmee is slachtoffer nummer 10 een feit.
Aan de andere deelnemers : oordopjes niet vergeten ! (sorry hé Pie, ik kon het weer niet laten :-D )
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

lowie wrote:
Iegienie wrote:lowie, ik probeer er zo vroeg te geraken. als het vanavond niet te hard uitloopt moet dat lukken. CU.
En daarmee is slachtoffer nummer 10 een feit.
Aan de andere deelnemers : oordopjes niet vergeten ! (sorry hé Pie, ik kon het weer niet laten :-D )
mocht er nood aan zijn, geef een seintje, heb er nog wel een aantal liggen van op vakantie. dat klein beetje oorsmeer dat er aan gangt zal ook zo erg weer niet zijn zeker ?
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Post by peerke1967 »

Long time no see.
Serieuse pc problemen lagen aan de oorzaak . But back alive and kicking.
Ziet er allemaal heel lekker uit. Denk dat er toch wel stukjes gaan tussenzitten die vettig gaan liggen.Vooral die venstukjes kunnen wel serieus drassig zijn. Hoop dat de riviertjes niet te hard zijn aangezwollen.
Vandaag de Sean Kelly gaan rijden(135 km 2197 hm) en er stonden toch serieuze plassen hier en daar en de weg lag nog nat( vermoed dat het er toch serieus geregend heeft) dus morgen zullen we afhaken voor de 55 en proberen om de 45 tot een goed einde te brengen. :oops:
kvbiker
Mountainbiker

Post by kvbiker »

lowie wrote:Voilà, de kogel is door de kerk.
Ik wist tot daarjuist nog niet of ik zelf wel komen, ja dus.
En ik maak er meteen nog eens een XL van (de eerste en wschl de laatste dit jaar).
Wie zin heeft : start om 08.30 uur beneden op de weg aan de oprit naar de inschrijving.

Ik maak er geen extra lange van, want moet in de namiddag nog naar een feestje.
Ik heb 3 lussen voorzien :
lus 1 (8 km) = een vervolg van die lange beginafdaling door de Hoëgne-vallei met een aaneenschakeling van technische trails, ha ja hé :-) , of zowat de nieuwe lus van de 115 km van de Raid des Hautes Fagnes met nog een extra singletrack waarvoor we in juni geen toelating krijgen
lus 2 (7 km) = allemaal st's in en langs de Warche-vallei nabij het kasteel van Reinhardstein en de stuwdam of paadjes van de RDHF en de Cimes
lus 3 (3 km) = korte lus, gewoon om de sublieme Apollinaire-downhill mee te pakken (finish RDHF)
Alles samen komen we op ong. 75 km, maar je kan dus afhaken waar je wil. Vorig jaar was dat wel grappig >> toen was het het verhaal van de 10 kleine negertjes, maar daar zat het slechte weer toen voor iets tussen.

Wie zin heeft, stuurt liefst een pb met zijn/haar (waar blijven de dames ?) emailadres.
Hier nog een negertje dat mee wil :bounce: vorig jaar ook mee gereden en was een van de overgebleven negertjes

tot morgen
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Heerlijke tocht, prachtig weer, decor was fenomenaal.....
Zin om het straks nog eens te gaan rijden, maar eerst ne spaghetti eten :-D
gerardo 68
Mountainbiker

Post by gerardo 68 »

Wat een ZAALIGE tocht zeg.
Parcours was prachtig uitgestippeld in deze schitterende streek.
Uitpijling en bevoorrading konden misschien wat beter, maar de tocht zelf was top. Deze komt voor mij bijna op gelijke hoogte met Olloy.
Theobel
Mountainbiker

Post by Theobel »

Zeer leuke tocht. Nu weet ik eindelijk wat "technisch" inhoudt op een toertocht in de ardennen.
In deze streek wil ik nog wat toertochten rijden.
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Jalhay is ook een zalige tocht in die regio.
eupen ook soms, valt ook soms tegen.
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Post by peerke1967 »

Heerlijk toerke, inderdaad lekker technische singletracks met supersteile klimmen. helemaal mijn ding.
De benen waren dan ook nog is super, meer moet dat nie zijn op een zondagvoormiddag. =D> =D>
Japie carbon
Mountainbiker

Post by Japie carbon »

Ik vond hem (op enkele stukken na) helemaal niet technisch. Ik hoorde van iedereen dat dit zo een geweldige tocht zou zijn. Dus wij om 6.30 in de auto om daar 2 uur in te zitten. En dat was me toch een tegenvaller! Ik heb meer schotterpadeen gezien dan singletraks. En die waren er echt wel in die omgeving.

Problemen met vergunningen ofzo? Ik hoorde dat het voorgaande jaren beter was.
Post Reply