Heb er al enkele gereden en op 't internet staan er een hoop routes, maar 'k hoor het vaak liever van iemand die het al gereden heeft.
Ik zoek echt zo technisch mogelijk
Hopelijk hebben jullie enkele goede tips!
Post by Stevestrong »
Post by Bassie_1985 »
idd. Zonhoven vond ik ook een beetje tegenvallen. Ik Ga daarom maar richting Diest/Bekkevoort. Die zijn in mijn ogen stukken beter.rubenv wrote:De bloso routes zijn niet veel hier op de teut in Zonhoven, maar zelf weet ik hier wel heel wat single tracks. In de zomer zijn er wel een deel bijna dicht gegroeid. Dus als je eens intresse hebt om hier te rijden, laat je het maar weten
Pas de bloso in diest nog gereden. Vond ik ook wel ferm tegenvallen.Veel te veel weg. Dan zal ik hier in zonhoven wel ong. 40km rijden met ong. 1 tot 2km weg. Mooiste vaste route die ik heb gereden is landgraaf. 10 keer beter dan alle bloso routesBassie_1985 wrote:idd. Zonhoven vond ik ook een beetje tegenvallen. Ik Ga daarom maar richting Diest/Bekkevoort. Die zijn in mijn ogen stukken beter.rubenv wrote:De bloso routes zijn niet veel hier op de teut in Zonhoven, maar zelf weet ik hier wel heel wat single tracks. In de zomer zijn er wel een deel bijna dicht gegroeid. Dus als je eens intresse hebt om hier te rijden, laat je het maar weten
Post by Bassie_1985 »
Nee dat heb ik niet. Heb zelf geen gps, maar een maat van mij wel. Zal is vragen of we zondag hier gaan rijden en hij de rit opslaatweske1 wrote:@ Rubenv
Toevallig geen gps voor een gpx fileke van uw route te sharen met de groep :)