Houffamarthon 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
uncle sam
Mountainbiker

Re: Houffamarthon 2013

Post by uncle sam »

Aha, ideaal start is uur later dan eerst voorzien. Kan ik toch nog "uitslapen" :wink:
celiazed
Mountainbiker

Post by celiazed »

Olé Olé, dan zal ik mn wekker niet meer moeten zetten :)
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

wij logeren in het chaletpark le Boverie bij la Roche en wij gaan dus ook niet uit bed moeten komen voor 7h precies want de 50 start pas om 10h !!! kan ik met gemak de dag ervoor wat langer blijven hangen in Hotton voor de Hottolfiades ( Luchtballon festival )

MaC'Red 8)
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

Iemand nog nieuws ivm nieuwe organisatie? Parcours ed, heb vorig jaar gereden, en heb plannetje bekeken maar kan geen vergelijking trekken tussen nu, vorig jaar en evt vaste routes die ik al heb gereden, maar waar ik niks in van kan herkennen
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

BerggeitCasualFietser wrote:Iemand nog nieuws ivm nieuwe organisatie? Parcours ed, heb vorig jaar gereden, en heb plannetje bekeken maar kan geen vergelijking trekken tussen nu, vorig jaar en evt vaste routes die ik al heb gereden, maar waar ik niks in van kan herkennen

Wel ik vraag het me ook af eigenlijk, de kaartjes zijn zooo onduidelijk dat ge niet weet wat ervan te verwachten

MaC'Red 8)
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Voor 45€ kan het niet anders zijn dat het een PRACHTIG parcours zal worden!
Met overvloedige bevoorradingen. (o)
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

J.E. wrote:Voor 45€ kan het niet anders zijn dat het een PRACHTIG parcours zal worden!
Met overvloedige bevoorradingen. (o)
euh vorig jaar had je ook goeie bevoorradingen voor die prijs, maar een halve asfalt omloop en slechte communicatie...het weer schuif ik dan nog niet eens in hun schoenen ;)
De Wreter
Mountainbiker

Post by De Wreter »

De 70 en de 100 starten allebei om 9h30 ???
Mister A
Mountainbiker

Post by Mister A »

MaC'Red wrote:
BerggeitCasualFietser wrote:Iemand nog nieuws ivm nieuwe organisatie? Parcours ed, heb vorig jaar gereden, en heb plannetje bekeken maar kan geen vergelijking trekken tussen nu, vorig jaar en evt vaste routes die ik al heb gereden, maar waar ik niks in van kan herkennen

Wel ik vraag het me ook af eigenlijk, de kaartjes zijn zooo onduidelijk dat ge niet weet wat ervan te verwachten

MaC'Red 8)
Ondertussen staat er op de website bij de 120km een gedetailleerde kaart... Is er iemand met veel streekkennis die eens kan bekijken als ze het maximale uit de streek halen? Veel offroad? Technische passages?
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

Ik lees nu op de afstand 95 km 2490 hm's, vorig jaar op die afstand had ik er Garmin 1250 (nu dan hebben ze er wel stukken uitgelaten).

Als de hoogtemeters zo hoog blijven vrees'k toch voor een zwaarder parcour dan het autostradeparcour dat we gewend zijn - afwachten dus!
Post Reply