Houffamarthon 2013
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Re: Houffamarthon 2013
Aha, ideaal start is uur later dan eerst voorzien. Kan ik toch nog "uitslapen" 
- MaC'Red
- Mountainbiker
wij logeren in het chaletpark le Boverie bij la Roche en wij gaan dus ook niet uit bed moeten komen voor 7h precies want de 50 start pas om 10h !!! kan ik met gemak de dag ervoor wat langer blijven hangen in Hotton voor de Hottolfiades ( Luchtballon festival )
MaC'Red
MaC'Red
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
Iemand nog nieuws ivm nieuwe organisatie? Parcours ed, heb vorig jaar gereden, en heb plannetje bekeken maar kan geen vergelijking trekken tussen nu, vorig jaar en evt vaste routes die ik al heb gereden, maar waar ik niks in van kan herkennen
- MaC'Red
- Mountainbiker
BerggeitCasualFietser wrote:Iemand nog nieuws ivm nieuwe organisatie? Parcours ed, heb vorig jaar gereden, en heb plannetje bekeken maar kan geen vergelijking trekken tussen nu, vorig jaar en evt vaste routes die ik al heb gereden, maar waar ik niks in van kan herkennen
Wel ik vraag het me ook af eigenlijk, de kaartjes zijn zooo onduidelijk dat ge niet weet wat ervan te verwachten
MaC'Red
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
euh vorig jaar had je ook goeie bevoorradingen voor die prijs, maar een halve asfalt omloop en slechte communicatie...het weer schuif ik dan nog niet eens in hun schoenenJ.E. wrote:Voor 45€ kan het niet anders zijn dat het een PRACHTIG parcours zal worden!
Met overvloedige bevoorradingen.
Ondertussen staat er op de website bij de 120km een gedetailleerde kaart... Is er iemand met veel streekkennis die eens kan bekijken als ze het maximale uit de streek halen? Veel offroad? Technische passages?MaC'Red wrote:BerggeitCasualFietser wrote:Iemand nog nieuws ivm nieuwe organisatie? Parcours ed, heb vorig jaar gereden, en heb plannetje bekeken maar kan geen vergelijking trekken tussen nu, vorig jaar en evt vaste routes die ik al heb gereden, maar waar ik niks in van kan herkennen
Wel ik vraag het me ook af eigenlijk, de kaartjes zijn zooo onduidelijk dat ge niet weet wat ervan te verwachten
MaC'Red
Ik lees nu op de afstand 95 km 2490 hm's, vorig jaar op die afstand had ik er Garmin 1250 (nu dan hebben ze er wel stukken uitgelaten).
Als de hoogtemeters zo hoog blijven vrees'k toch voor een zwaarder parcour dan het autostradeparcour dat we gewend zijn - afwachten dus!
Als de hoogtemeters zo hoog blijven vrees'k toch voor een zwaarder parcour dan het autostradeparcour dat we gewend zijn - afwachten dus!