Zo 28/07/2013 Roosdaal : Cata Bikes Trophy

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Borracho
Mountainbiker

Re: Zo 28/07/2013 Roosdaal : Cata Bikes Trophy

Post by Borracho »

Icebreaker wrote:
slebbe wrote:Mooie tocht.
vertrtokken om 10.45u.
na 15 km ruime bevoorrading.
gelukkig.
want die andere 50 km was het vruchtloos wachten op de vlgd.
van de tocht en van de uitpijling genoten en ook van de uitdroging.
mss mochten die eerste 15km wat meer punch hebben.
kom vlgd jaar terug.
Dan ben je er toch voorbij gereden, of ze moet er voor de 60 niet hebben in gezeten. Op de 50 waren er immers 2 bevoorradingen.
Goed uitgepijld, goed georganiseert. Niets vergeleken met de ardennen maar voor deze streek waarschijnlijk best ok. Mooie tracks door bossen en velden. Ondanks de vele regen van de laatste dagen naar behoren rijdbaar. Ok, niet droog, maar dat kon je ook moeilijk verwachten.
gestart om 11u voor de 65km.
Eerst nog eens bevestiging gevraagd aan persoon vd organisatie of dit nog wel ok was, was geen enkel probleem - dienden enkel verantwoordelijken 2de bevoorrading te verwittigen.
Spijtig, heb net als hierboven vruchteloos gezocht naar de 2de bevoorrading, alsook naar de afspuitstand (die weliswaar net als de rest vh parcours perfect was uitgepijld).

Als je als organisatie toestaat dat er tot 11u mag gestart worden, dan is het maar een minimum aan respect tov de deelnemers dat je dezelfde service schenkt aan de eerste tot de laatste deelnemer.

Organisatie voor mij gebuisd, parcours niet echt uitdagend maar was vermoedelijk min of meer het maximum dat ze uit de streek konden halen, dus daarop kan je volgens mij weinig feedback geven.
gusje
Mountainbiker

Post by gusje »

mooi tochtje gedaan vandaag. voor mij als beginneling de 45 gedan en lag er toch vrij glibberig (lees technich) bij. na 3-4km al tegen de prikkeldraad, broek gescheurd en een serieus gehavend been. ](*,) voor het overige een plezant tochtje, goed gepijld en een bevoorrading die oke was. kom volgend jaar zeker terug en dan voor de 60. :-D
De Wreter
Mountainbiker

Post by De Wreter »

Die bevoorrading op de 65 km ben ik nog gepasseerd rond 13h15. Toen was er al half uur geen kat buiten nog een WestVlaming die eigenlijk nog achter me zou moeten zitten gepasseerd. Ik denk dat ze daarna toch stillekes de boel hebben opgedoekt....

Mooi alles uit de streek gehaald. Bepijling ok buiten een paar die misten (dank u baanrenners die al op terras zaten en de weg wezen =D> ).

Bevoorrading 1 was W-cup en niks anders om te drinken (bàh) - gewoon water aub, bevoorrading 2 wijselijk niks gedronken. Bevoorradingen lagen te ver uiteen (al goed dat 'k zelf voorzien was van eten en drinken) maar 'k snap hun opzet wel....Heb er ook mensen de brui aan zien geven voor de N8 werd overgestoken omwille vn het ontbreken van een bevoorrading.
Homer
Mountainbiker

Post by Homer »

T was zoals de vorige jaren weer dik in orde =D>
Zeer creatief de beste tracks uit de streek aan elkaar gepijld!
Tot volgend jaar 8)
bieste
Mountainbiker

Post by bieste »

Uiteindelijk toch voor deze tocht gekozen en het is goed meegevallen. Gekozen voor de 50km. Mooie tocht, behoorlijk wat off-road. Ik had het wel nog iets technischer verwacht, maar door de hier en daar glibberige ondergrond werd dat toch nog gecompenseerd. Ik had wel behoorlijk minder hoogtemeters dan beloofd 450 ipv van de 630 die beloofd waren.
HardTail Charlie
Mountainbiker

Post by HardTail Charlie »

Toffe rit, dicht bij huis. Bepijling idd vlekkeloos, knap!
Zelfde bevinding als hierboven, op totaal 77km (65km + heen&terug) "amper" 600 hoogtemeters ipv de opgegeven 800+
'T Was plezant, ondanks de uitschuiver op die houten passage net voor de fotograaf [-o< totaal niet beseft/gevoeld dat het daar zo glad was, tot ... Zwiep... Gelukkig zonder erg.

Thx en tot volgende.
Zazoo
Mountainbiker

Post by Zazoo »

Foto's online op http://www.mtb-you.be
degregge
Mountainbiker

Post by degregge »

Zeer mooie tocht spijtig da ik maar de 30km
Heb kunnen rijden aangezien ik dringend naar huis