Meirhaeghe Kerstkaart Actie

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!

Ben jij bereid Filip Meirhaeghe een kerstkaart te sturen als extra steunbetuiging ?

Ja,tuurlijk,hier met die postzegels !
110
79%
Neen,dat verandert niks en is schending van de privacy !
11
8%
Ik stuur sowieso naar niemand kerstkaarten !
18
13%

Total votes: 139

MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ik heb speciaal " de morgen " gekocht voor dat intervieuw eens te lezen en was wel verbaasd over 1 van de eerste regels.
ik citeer "Nu heb ik vandaag van de bond een brief gekregen : ik mag zelfs geen toertochten meer rijden. " we kijken alkaar aan in wederzijds begrip. geen toertochten mogen rijden met vrienden das pas erg "

nu vraag ik mij wel es af wat Flipke kan misdoen door aan TT's mee te rijden met vrienden, allez zeg nu zelf is dat niet een beetje TE overdreven van de bond #-o :evil: .

Gizmo 8)
Epic
Mountainbiker

Post by Epic »

Die regel geldt overigens voor alle geschorste renners, niet enkel mountainbikers hoor.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

maar ge moet toegeven dat het wel overdreven is he, dat ze dan gewoon zeggen de geschorsten " sluit u op in uw eigen huis en wordt een emotioneel wrak " want ik begin staal te geloven dat ze iemand nog dieper willen duwen dan te helpen.
iedereen maakt fouten en de ene wat grotere dan de andere maar " hij die zonder fouten is werpe de eerste steen"

Gizmo 8)
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Epic wrote:Die regel geldt overigens voor alle geschorste renners, niet enkel mountainbikers hoor.
Idioter kan niet ... #-o #-o

Een TT is toch geen competitie ?
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Ik zag nochtans dokter Dave gezellig de TT rijden in Aarschot begin november...

Geen verwijt naar Dave hé, wel naar de bond. Iedereen is gelijk voor de wet!
Mr. Wallace
Mountainbiker

Post by Mr. Wallace »

En wat gaan ze doen als ie wel een TT rijdt ? In de bak ermee, of nog wat langer schorsen ? Als ne mens al niet langer meer mag gaan en staan waar men wil :roll:
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

Ik kan ergens begrijpen dat ze willen vermijden dat de sport geassocieerd wordt met dopingzondaars, maar hier lijkt het me fors overdreven. Het gaat tenslotte om een puur recreatieve activiteit.

En als de bond zoveel inzit met TT's, waarom zijn ze dan zo stil als er wat moet gedaan worden door en voor de mountainbikesport in België (cfr. het Zoniën-topic)?
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Jack77 wrote:Ik kan ergens begrijpen dat ze willen vermijden dat de sport geassocieerd wordt met dopingzondaars, maar hier lijkt het me fors overdreven. Het gaat tenslotte om een puur recreatieve activiteit.

En als de bond zoveel inzit met TT's, waarom zijn ze dan zo stil als er wat moet gedaan worden door en voor de mountainbikesport in België (cfr. het Zoniën-topic
wel ik kan het niet beter zeggen, maar het is idd zo ja, als de bond dan toch zo inzit met de TT's , wel dat ze er dan wat aan doen ook.

Gizmo 8)
Gino
Mountainbiker

Post by Gino »

Allemaal welkom ik ben er weer.

Bon als ik dat hier allemaal lees dan is er weer commotie rond het feit dat FM geen TT mag rijden. Ik zeg daarop: merci bond !!! Dees kan echt ni meer. JFK wat zegt de wet en wat kunnen we doen? Een protest kerstkaart sturen naar den bond nu we toch bezig zijn?????

En heeft er iemand het adres van freddy Horion want Metalgod wil daar een kaartje ene zenden denk ik! :wink:

JFK please zend me een persoonlijk bericht ik heb serieuze vraag !!! 8)

Greetz,

Gino 8)

PS ik weet uit goede bron ( groep Versluys) dat Filip het enorm waardeerde de aanwezigheid van de bikers in sportweekend enkele weken geleden. Het deed deugd !!! Bikers we zijn goe bezig !!!!!!!!!! =D>
djambo
Mountainbiker

Post by djambo »

hij moet gewoon inschrijven bij de niet-licentiehouders en wie gaat hem dan nog tegenhouden ???? :^o
Post Reply