Enve flat bar onderweg, zal passen bij de tita lynskey zadelpen met enve klem als ik ze heb
Lynskey Pro 29 sl *Update P7*
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Volder
- Mountainbiker
Re: Lynskey Pro 29 sl
Wel Winno, het stuur is te smal... Geen goed gevoel ermee.
Enve flat bar onderweg, zal passen bij de tita lynskey zadelpen met enve klem als ik ze heb
- Winno
- Mountainbiker
Hey Volder rij zelf met een Torus Ti stuur, breedte tot 730mm met 9° sweep. Ik rij met de 680mm :super stuur!
Hier de link : http://clee-cycles.co.uk/esite/grp/bars ... s/products" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier de link : http://clee-cycles.co.uk/esite/grp/bars ... s/products" onclick="window.open(this.href);return false;
-
HardTail Charlie
- Mountainbiker
Post by HardTail Charlie »
Was dat gesprek(je) die dag op een modderklim... (deels te voet...) dan was het met mij. Inderdaad een super-tevreden Lynskey-erVolder wrote:Thx!!!madskatingcow wrote:Welkom bij de Lynskey club
Eerste indruk is alvast super,
wel nog niet 'echt' gebiked, eerder alles goed gecontroleerd
Ik was al lange tijd gek op dit frame, en altijd grote lefty fan geweest ook,
maar op de herdermarathon iemand gesproken met een m290 en naar zijn bevindingen over lynskey en titanium en tja... resultaat hierboven :)
Gefeliciteerd met je ferme ProSL ! Daar ga je plezier aan beleven.
- Volder
- Mountainbiker
Yep! Er waren maar modderklims op de grotere lussenHardTail Charlie wrote:Was dat gesprek(je) die dag op een modderklim... (deels te voet...) dan was het met mij. Inderdaad een super-tevreden Lynskey-erVolder wrote:Thx!!!madskatingcow wrote:Welkom bij de Lynskey club
Eerste indruk is alvast super,
wel nog niet 'echt' gebiked, eerder alles goed gecontroleerd
Ik was al lange tijd gek op dit frame, en altijd grote lefty fan geweest ook,
maar op de herdermarathon iemand gesproken met een m290 en naar zijn bevindingen over lynskey en titanium en tja... resultaat hierboven :)
Gefeliciteerd met je ferme ProSL ! Daar ga je plezier aan beleven.
:p en het was inderdaad deels te voet...
Tot de volgen de keer hé
-
HardTail Charlie
- Mountainbiker
Tof !
Aan je reactie op 't moment zelf had ik niet de indruk dat dergelijk 'project' er dadelijk inzat, al was je interesse & Goesting wel héél erg duidelijk.
Wel, je hebt er alvast geen gras laten over groeien zeg
Enjoy en tot volgende
Aan je reactie op 't moment zelf had ik niet de indruk dat dergelijk 'project' er dadelijk inzat, al was je interesse & Goesting wel héél erg duidelijk.
Enjoy en tot volgende
- Volder
- Mountainbiker
Awel, toen was er inderdaad veel interesse en goesting, maar helemaal nog niet de plannen om er aan te beginnen... na ons gesprek en voor de zoveelste keer rond te neuzen naar materiaal, dan de knoop doorgehakt en eraan begonnenHardTail Charlie wrote:Tof !
![]()
Enjoy en tot volgende
en gras heeft meestal geen tijd om te groeien bij mij
-
HardTail Charlie
- Mountainbiker
Kort gemaaid bolt beter héVolder wrote:Awel, toen was er inderdaad veel interesse en goesting, maar helemaal nog niet de plannen om er aan te beginnen... na ons gesprek en voor de zoveelste keer rond te neuzen naar materiaal, dan de knoop doorgehakt en eraan begonnenHardTail Charlie wrote:Tof !
![]()
Enjoy en tot volgende![]()
en gras heeft meestal geen tijd om te groeien bij mij
Laat bij gelegenheid maar weten wat je bevindingen zijn.
Veel succes ermee !