Zo 21/07/2013 Mol-Millegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 21/07/2013 Mol-Millegem
Meer info: http://www.wtmillegem.be/node/63 of hier http://www.mtb-you.be/toertocht/Voetbal ... ol/tt-6578
Kga er ook zijn voor de 60 km.
Kga er ook zijn voor de 60 km.
Fijne, snelle veldtoertocht. Wel 3x verkeerd gereden op de 60 km. Op het einde waren de pijltjes schaars... bij aankomst ook maar 58 km op de teller en dat met 3x verkeerd gereden te hebben. Ik denk dat het er eerder 55 waren.
Kan dit alleen maar bevestigen, ofwel waren er te weinig pijlen, voor de bochten en erna om te bevestigen, ofwel was deze tocht gewoon te snel dat we de pijlen niet zagen (juist in de bocht
) was wel een hele mooie tocht en het losse zand maakte dit toch wel zwaar als je dit niet gewoon bent, had 58km op gps voor de 60, vermoed wel dat ik een paar stukken niet gezien heb... Al bij al toch geamuseerd vandaag
de 60 gedaan, was een snelle rit zoals verwacht.
Enkele keren verkeerd gereden, door slecht geplaatste of ontbrekende pijltjes, gecombineerd met redelijk fel zonlicht.
wel VEEEEL gevaar borden (goed )
al bij al een leuke voormiddag gehad, volgend jaar nog wat meer letten op de uitpijling en t is nog beter
Enkele keren verkeerd gereden, door slecht geplaatste of ontbrekende pijltjes, gecombineerd met redelijk fel zonlicht.
wel VEEEEL gevaar borden (goed )
al bij al een leuke voormiddag gehad, volgend jaar nog wat meer letten op de uitpijling en t is nog beter
-
aanklamper
- Mountainbiker
Post by aanklamper »
ben de 42 komen rijden en vond het een leuke en snelle tocht. soms ook vrij technisch door het vele zand en wortels en bolletjes . zelfs 1 maal een boom voor mijn wiel gesprongen.
heb nog geprobeerd hem opzij te duwen, maar hij gaf geen krimp. ik tegen de grond dus, gelukkig zonder veel erg. eens goed gevloekt tegen mijn eigen en weer verder.
Hier en daar hingen de pijlen niet ideaal , maar voor de rest was alles dik in orde.

aha, dat was jij die zo lag te vloekenaanklamper wrote:ben de 42 komen rijden en vond het een leuke en snelle tocht. soms ook vrij technisch door het vele zand en wortels en bolletjes . zelfs 1 maal een boom voor mijn wiel gesprongen.heb nog geprobeerd hem opzij te duwen, maar hij gaf geen krimp. ik tegen de grond dus, gelukkig zonder veel erg. eens goed gevloekt tegen mijn eigen en weer verder.
Hier en daar hingen de pijlen niet ideaal , maar voor de rest was alles dik in orde.
![]()
![]()
Het ging ook allemaal heel snel. Maar dat was het toffe eraan, eens goed kunnen doorvlammen en je stuurkunst onder controle houden in de bossen op de singletracks.
ik was ook eerst van plan voor de 40 te gaan, omdat ik tijdig thuis moest zijn, maar heb me door mijne maat (die binnenkort een paar cols vd ronde van frankrijk gaat doen
En idd, zoals heel wat anderen, waarschijnlijk door de snelheid en het donkere in het bos, soms de pijltjes voorbij gevlogen of niet gezien, maar telkens wel zonder probleem terug de weg gevonden.
Enfin, ik heb me goed geamuseerd en was toch tijdig thuis dus het vrouwke was ook content.
Toffe rit !
Filmke van de rit: https://www.youtube.com/watch?v=gl8UTRXr6Eo