Belgisch kampioenschap cross-country 2013
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Re: Belgisch kampioenschap cross-country 2013
Post by Kristof Huyck »
BMCTJ! wrote:Weet er iemand op welke fiets Sven Nys reed?
Stond geen merknaam op, en 't leek me geen Colnago...
- TJ!
- Mountainbiker
ThanxKristof Huyck wrote:BMCTJ! wrote:Weet er iemand op welke fiets Sven Nys reed?
- TJ!
- Mountainbiker
Alleen een filmpke:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... 4930561487
>> volg de renner die in het begin, bovenaan tussen de bomen rijdt (rechts van het beeld), dan bocht naar rechts (buiten beeld), dan afdaling, en let dan goed op de bocht naar links, net voor het brugje
https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... 4930561487
>> volg de renner die in het begin, bovenaan tussen de bomen rijdt (rechts van het beeld), dan bocht naar rechts (buiten beeld), dan afdaling, en let dan goed op de bocht naar links, net voor het brugje
Kwam hier eens lezen wat de deelnemers zelf vonden van parcours & organisatie van dit BK... als toeschouwer wat foto's + filmpje genomen: " onclick="window.open(this.href);return false;R1ALAIN wrote:Niemand foto's?
Technische zone was alvast leuk om te zien, spectaculair, en je zag de renners langs alle kanten passeren, wel veel stof gefret
Organisatie (voor toeschouwers) was ... euh ... op zijn Waals, met zijn goede en minder goede kanten
- robin
- Mountainbiker
MX jorgy wrote:Tja,ze hebben het weer kunnen flikken é in België![]()
Zo'n parcours is ideaal als trainingsparcours,ma om er een BK op te geven![]()
Veel te smal en na 5 rijders zallet zeker afstappen worden aan dat technische stuk.
Hadden ze dat nu 2m breed gemaakt ok,maar zoals het er nu bijligt zie ik er toch enkele serieus crashen.
Tzal treintje rijden worden.
Maarja,we zullen er maar het beste van maken zeker.
Volgend jaar stem ik voor een BK op een echt parcours zoals Houffa of Malmedy
ewel, ik denk dat er hier vele op het forum zijn die je ongelijk zullen geven,
ik heb met vele renners gesproken en er waren toch heel veel positieve reacties over dat rondje, ik heb zo de indruk dat er hier sommige 300hm moeten hebben om een waardig MTB parcour te hebben, dit was een parcour met veel single track en een heel mooi technisch stuk, waar er toch precies veel moeite mee hebben,
ik was aangenaam verrast van het parcours, voor mij mogen ze gerust volgend jaar terug gaan !
-
Robin21
- Mountainbiker
Nee hoor, Ednine is het merkKristof Huyck wrote:BMCTJ! wrote:Weet er iemand op welke fiets Sven Nys reed?
Daarmee reed hij inderdaad in het begin van vorig seizoen, daarna is hij overgeschakeld op een blanco BMC frame, waar hij nu blijkbaar nog steeds op rijdt.Robin21 wrote:Nee hoor, Ednine is het merkKristof Huyck wrote:BMCTJ! wrote:Weet er iemand op welke fiets Sven Nys reed?
Stond geen merknaam op, en 't leek me geen Colnago...Nys was de tester van dit frame (en vork).