Zo 07/07/2013 Lommel-Kattenbos
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 07/07/2013 Lommel-Kattenbos
Heb me ingeschreven voor de chrono bij binnenkomst even staan wachten tot mijn tijd uitgerekend was 2:37: en nog iets staat er in de lijst dat ik niet gefinisht bent. Mail gestuurd met mijn opmerking doet het mail adres niet. Ja er zijn toch nog wat verbeterpunten.
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
zondag ook samen met mr c naar lommel geweest. Ik kon hem vrij snel overtuigen om voor de lange afstand te gaan. Maar het ging hem ook goed af.
parcours en organisatie (rustposten, parking, waarschuwingsborden en goede pijlen)waren zoals we verwacht hadden: goed en het weer werkte naatuurlijk ook mee. voor mij was het zelfs iets te goed. had wat last van de warmte. Heb ik altijd de eerste keren met warm weer. moet weer een beetje aclimatiseren. ondanks de afstand hebben we flink doorgereden. we waren net onder de 3 uur terug binnen. vergeleken met andere mischien traag maar voor ons was het snel, in iedergeval content terug naar huis gegaan
parcours en organisatie (rustposten, parking, waarschuwingsborden en goede pijlen)waren zoals we verwacht hadden: goed en het weer werkte naatuurlijk ook mee. voor mij was het zelfs iets te goed. had wat last van de warmte. Heb ik altijd de eerste keren met warm weer. moet weer een beetje aclimatiseren. ondanks de afstand hebben we flink doorgereden. we waren net onder de 3 uur terug binnen. vergeleken met andere mischien traag maar voor ons was het snel, in iedergeval content terug naar huis gegaan
@koenvgn Bevercrossertje in nieuwe clubkleuren heeft een mooie foto opgeleverd voor het Fietssport Magazine van de NTFU, zie https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Zou leuk zijn als het manneke het ook te zien kreeg, dus misschien kun je de link doorgeven?
Groetjes,
Connie
Zou leuk zijn als het manneke het ook te zien kreeg, dus misschien kun je de link doorgeven?
Groetjes,
Connie