Sint-Pieters-Leeuw
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
sint-pieters-leeuw.
Ik heb vandaag de groene uitgereden (ik heb de blauwe afslag niet gezien) alle groene pijlen zijn perfect geplaatst. Heel tof parcour, volgende week ga ik de rode uitrijden ik houd jullie op de hoogte.
Re: Sint-Pieters-Leeuw
Vorige maand ofzo heb ik deze nog is gereden. Het zal met dit weer nu wel kurkdroog en overal makkelijk berijdbaar zijn. Qua pijltjes moet je op sommige plaatsen wel héél goed zoeken...
Re: Sint-Pieters-Leeuw
Vorige week blauw-groen gereden. Ging heel vlot, droog en goed berijdbaar.
Alle pijlkes staan er wel, al zijn ze niet altijd zichtbaar. Meestal maar 1 pijlke per afslag op een paaltje op de grond (geen typische bloso markeringen - zou wel handig zijn), maar door hoog gras of omver gereden paalke heb ik toch wel enkele keren op mijn stappen moeten terugkeren.
Snel en mooi parcours zeker als je het een beetje kent.
Alle pijlkes staan er wel, al zijn ze niet altijd zichtbaar. Meestal maar 1 pijlke per afslag op een paaltje op de grond (geen typische bloso markeringen - zou wel handig zijn), maar door hoog gras of omver gereden paalke heb ik toch wel enkele keren op mijn stappen moeten terugkeren.
Snel en mooi parcours zeker als je het een beetje kent.