Meirhaeghe Kerstkaart Actie

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!

Ben jij bereid Filip Meirhaeghe een kerstkaart te sturen als extra steunbetuiging ?

Ja,tuurlijk,hier met die postzegels !
110
79%
Neen,dat verandert niks en is schending van de privacy !
11
8%
Ik stuur sowieso naar niemand kerstkaarten !
18
13%

Total votes: 139

Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

't Is hier zo stil? Zeg, d'er mag nog gepost worden, hé. :roll:
zoate
Mountainbiker

Post by zoate »

Omdat het zo stil is, zal ik ook eens mijn gedacht zeggen omtrent dit onderwerp.

Het eerste wat bij mij opkwam toen er gesproken werd over een kerstkaartje naar FM te sturen was : oh god, hij heeft eens gebleit in sportweekend, we moeten nu een kaartje sturen. Ik vind dit toch lachwekkend hoor, maar zo te lezen, is FM voor velen een God.
Die doping heeft hij doelbewust genomen en als we naar iedereen een kaartje moeten beginnen sturen waarvan hun vrouw weggelopen is...
mario
Mountainbiker

Post by mario »

Al die zever of dat nu OK is of niet...
Uiteraard zijn er velen die een dergelijk kaartje zouden kunnen gebruiken, maar hier is het initiatief genomen om FM er eentje te sturen. Als zo'n simpel gebaar iemand een riem onder het hart kan steken, dan doe ik daar graag aan mee. Al de critici zouden in zijn geval waarschijnlijk ook gediend zijn met een simpel kaartje die veel kan betekenen. Doe je mee: fijn, doe je niet mee: ook goed, maar cut the crap. De discussie over zijn handelingen is al in genoeg topics besproken, mijn gedacht.

Ik vel hier geen oordeel, of praat hiermee niks goed. Als je op een dag een dergelijke kerstkaart in je brievenbus mag krijgen, dan is die dag alvast goed begonnen denk ik. Daarom steun ik dit initiatief.

Mario
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

zoate wrote:Omdat het zo stil is, zal ik ook eens mijn gedacht zeggen omtrent dit onderwerp.

Het eerste wat bij mij opkwam toen er gesproken werd over een kerstkaartje naar FM te sturen was : oh god, hij heeft eens gebleit in sportweekend, we moeten nu een kaartje sturen. Ik vind dit toch lachwekkend hoor, maar zo te lezen, is FM voor velen een God.
Die doping heeft hij doelbewust genomen en als we naar iedereen een kaartje moeten beginnen sturen waarvan hun vrouw weggelopen is...
Beste zoate,het gaat hier allàng niet meer over dopinggebruik hoor,noch over het feit dat zijn relatie gestopt is.Het gaat hier (zoals tot treurens toe herhaald is) om de MENS Meirhaeghe.Niet over de biker,de dopinggebruiker,de weetikwatnogallemaal...Iemand die met deze (kerst)dagen zo'n toestanden meemaakt kan best een steuntje gebruiken,hoe simpel een kaartje ook is.Dat zou ik trouwens bij andere mensen die ik in zo'n situatie kende óók doen,God of niet.
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

Filip heeft gesjoemeld, en daar is hij voor gestraft, misschien zelfs nog niet streng genoeg: hij is (was) een voorbeeld voor veel jonge gasten.
Maar dit kaartje heeft, (hoop ik) nikske te maken met doping, ook niet met aanbidden van een idool of verafgoding.
Als hij door dit kaartje tot het besef zou komen dat er, ondanks zijn valsspelen, mensen zijn die hem willen steunen als mens en dat hij een beetje tot het besef zou komen dat hij echt te ver is gegaan: wel dan heeft het zijn nut gehad en dan verdient dit initatief om gesteund te worden.
Helpt het niet, het kan nooit kwaad om te proberen een glimlach op iemand zen gezicht te toveren.
Loop ik, samen met anderen, met men beide ogen open in de val: wel het zij zo. Gangsters krijgen een tweede kans, waarom hij dan niet.

Willy
Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

Vandaag 18/12 2 pagina's groot interview in De Morgen met Meirhaeghe, over heden, verleden en toekomst...

't Ziet er naar uit dat hij zo'n kaartje wel kan gebruiken... :(
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Ik lees dat blad niet - kan iemand proberen samen te vatten of de highlights er uit te halen ?
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

jerommeken wrote:Ik lees dat blad niet - kan iemand proberen samen te vatten of de highlights er uit te halen ?
A.u.b. ; http://www.demorgen.be/vandaag/ , gewoon rechtsonder het artikel aanklikken,het is wel ontnuchterend vind ik...
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

'Gaat het fout, dan is dat jammer’

Inderdaad, jammer. Maar : la vie continue. Ook het leven van Meirhaeghe. De beste mountainbiker die België ooit gehad heeft (en misschien komt er nooit een betere).
Als Fluppe denkt : ik kan terug komen - gewoon doen jong. Just do it !
If not : just ride your bike and enjoy the ride.
Dat doen wij forum'ers ook.
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Tja, hij kende de risico's... net zoals alle andere topsporters...

Maar inderdaad, enjoy every ride! ! ! 8)
Post Reply