HAC 4 of HAC 4 PLUS

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
papasven
Mountainbiker
Location: Willier ORO PURO FS, NE kapotte Orbea OIZ Carbon Marathon ! En nog nen hele hoop andere !

Post by papasven »

heb zelf Hac 4 plus en ben uitermate tevree over dit BLAUWE speelgoedje.
Trouwens perfecte service bij service center van Veltec. Opsturen en driedagen later GRATIS terug in de bus.
Laatst zelfs opgestuurd omdat hij afgebroken was . Normaal geen garantie, maar ze hebben er gratis een 2de hands behuizing terug op gestoken.
Een echte aanrader. Wel jammer dat er geen echte duidelijke handleiding bij de software zit. Dit is een beetje uitzoekn.
Dionysos
Mountainbiker

Post by Dionysos »

Dzjowie wrote:Valt goed mee ja, hier staat hij bijvoorbeeld aan 175, maar wel in "opvallend" blauw... :-?
Misschien een idee voor de "shop" of ipv een blauw lintje #-o [-X
kriscross
Mountainbiker

Post by kriscross »

even terugkomen op die garantie voor duitse hac's , voor benelux "intercycle" is dit geen probleem bv. in nederland gekocht in belgie herstellen. Maar en ik spreek uit ervaring duitse hac's moeten terug naar duitsland (veel plezier) .
Beste online koop voor dergelijke is www.hartslagmetershop.nl je krijgt 3 jaar garantie en onderhoud en je kan je wenden tot intercycle (belgie)voor garantie kwesties en deze geven een perfecte service

En op de vraag HAC4 of HAC4+ is naar mijn oordeel de HAC4 enkel nuttig met interface indien je geen pc verwerking wil doen bestaan er veel betere HRM monitors
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

mezscal wrote:even terugkomen op die garantie voor duitse hac's , voor benelux "intercycle" is dit geen probleem bv. in nederland gekocht in belgie herstellen. Maar en ik spreek uit ervaring duitse hac's moeten terug naar duitsland (veel plezier).
Same here : HAC gekocht bij den Duits, en na een goeie 6 maanden stukken ... Pech ... Ofwel naar den Duits terugsturen voor een herstelling (onder garantie), ofwel laten herstellen bij Intercycle (tegen betaling). Nu, eerlijk gezegd : ik kan begrijpen dat ze zo te werk gaan bij Intercycle (let op : ik zeg niet dat ik er 100% mee akkoord ga hé). Maar eventuele kandidaat-kopers weten best op voorhand dat je met je Duitse HAC hier in Belgie NIET op garantie kan rekenen bij de belgische verdeler, je moet terug naar Duitsland ...
papasven
Mountainbiker
Location: Willier ORO PURO FS, NE kapotte Orbea OIZ Carbon Marathon ! En nog nen hele hoop andere !

Post by papasven »

Als je voor een paar euro's goedkoper (in Duitsland) al die problemen op je nek wilt halen, >> je doet maar.
De service bij Veltec (verdeler voor Benelux) is grandioos ! \:D/
Post Reply