Za 22/06/2013 Moen :: 2de Steenbakkers Zomertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Re: Za 22/06/2013 Moen :: 2de Steenbakkers Zomertocht

Post by tloperke »

iets te laat gestart om de 95 km te rijden, maar toch ferm genoten van de 66 km. Mijn derde MTB-tocht van het jaar en mss maar best dat ik de 95 niet gereden heb, beentjes waren al wat moe op het einde :wink: volgend jaar opnieuw op post !
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

Hello,
aan allen...bedankt om er bij te zijn.Mooi om zien hoe vele verschillende clubs gedurende de ganse dag de zaal in en uitliepen...ik heb er zelfs bij geweent!! :oops: al was da vooral van de vele kilo's ajuin snijden!! :lol: Tof om de positieve reacties in ontvangst te nemen!!Wat ons echt dwars zit is natuurlijk het wegnemen van de vele pijlen :evil: er werd al wat gebrainstormt voor volgend jaar om de vandalen een halt toe te roepen...misschien een knokploeg,onder leiding van Freddy de Vadder(baffe...ip zin meule!!)ofwel elektriek op de bordjes steken...maar da wordt verder nog bekeken. :wink: Wat ik vooral héél jammer vind..er kwam een biker binnen in de zaal,halverwege de voormiddag,die het noorden kwijt was,door de vele gestolen pijltjes .Bleek dat de man de noodnummer niet had kunnen bellen omdat hij doofstom was.Met veel frustratie schreef hij op de achterkant van zijn inschrijvingspapiertje dat hij de weg was kwijtgeraakt door het ontbreken van signalisatie...en daar sta je dan als organiserende club!! :-k Onze voorzitter stelde nog voor om hem naar een bepaald punt op het parcour te brengen waar de bepijling wel nog intact was,maar de man was zo uit z'n lood geslagen dat hij teleurgesteld afdroop!! Ik vind zo een situatie heel jammer,vooral ook omdat de man doofstom was maar omdat vooral bepaalde individuen deze man z'n dag verkloot hadden!!Als ik ooit ne keer ene betrap die bordjes aan het vernielen is,dan zal hij lang een tattoe in zijne derriere hebben van den dingo z'n eetservies!! O:) Verder nog leuke babbels gehad met menig biker en bikester :wink: en een nieuw gezicht leren kennen van de brigandsbikers "djess" Aangenaam kennismaken....ook nog petanker,cowboy Peter,superformi,Barty en waarschijnlijk nog enkele anderen gespot op den aprés!!We verkochten onze bbq worsten met veel enthousiasme en enkelen kregen een vip behandeling met een xxl broodje,mega worst,een streepke mosterd en een streepke ketchup en goudgebakken en handgepelde ajuin!! En dat het smaakte zagen we...er kwamen er nog voor een 2e x terug!! =D> Voor mij alvast een geslaagde editie,ondanks de pijltjes terreur,en vanaf nu spotten jullie terug de steenbakkers op toertochten in binnen en buitenland.Bedankt voor jullie komst en graag tot zomer 2014 met dan hopelijk een zomers weertje.Worstenbakker op rust...
dingo 8)
@ Vommie:die tractatie hou je maar te goed é!! :drunk: Uw broer ging hem wel uitdrinken zei hij [-( ...de lappie!! :wink:
NuRf
Mountainbiker
Location: Mudbike: Scott Scale 40 (2006) - Dustbike: Specialized Epic Comp (2011)

Post by NuRf »

Er zijn zopas enkele sfeerfoto's online geplaatst vanop de aprés bike.
De foto's zijn te vinden op de facebookpagina van MBC De Steenbakkers Moen.
Post Reply