Toch mee oppassen om TT's op GPS na te rijden omdat er toch regelmatig over prive-terrein wordt gereden.Speedy G. wrote:bino wrote:
Anyway, er zijn genoeg gps-tracks beschikbaar zodat je deze eventueel kan narijden. Ik dacht niet dat we ergens over privé kwamen. Ik heb alleszins geen bordjes gezien.
Zo 23/06/2013 Grobbendonk :: VTT Grobbendonk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- vedet
- Mountainbiker
Re: Zo 23/06/2013 Grobbendonk :: VTT Grobbendonk
Iemand de 60 km met gps gereden? Mijn nieuw computerke geeft 65km aan en zou willen weten hoeveel ik er naast zit....
Schitterende tocht overigens, na 5km dacht ik dat 't niks ging worden, maar ze hebben er toch weer een zo origineel mogelijke tocht van gemaakt!
Schitterende tocht overigens, na 5km dacht ik dat 't niks ging worden, maar ze hebben er toch weer een zo origineel mogelijke tocht van gemaakt!
Ik heb het getracked met Endomundo op mijn smartfeun, maar das ni echt accuraat op de meter weet ik uit ervaring.iddi wrote:Iemand de 60 km met gps gereden? Mijn nieuw computerke geeft 65km aan en zou willen weten hoeveel ik er naast zit....
https://www.dropbox.com/s/20lgb3mhtiagb ... 6-2013.gpx
http://www.endomondo.com/routes/207054003
Op mijn computerke had ik wel 62,5 km
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Het is daarom dat ik er ook uitdrukkelijk bij gezegd heb dat ik DACHT dat we geen privé gedaan hebben.vedet wrote:Toch mee oppassen om TT's op GPS na te rijden omdat er toch regelmatig over prive-terrein wordt gereden.Speedy G. wrote: Anyway, er zijn genoeg gps-tracks beschikbaar zodat je deze eventueel kan narijden. Ik dacht niet dat we ergens over privé kwamen. Ik heb alleszins geen bordjes gezien.
Als er 1 ding is wat je altijd moet hebben, is wel respect voor iemand zijn eigendom!!!