4de Kangoeroe MTB rit
23/06/2013
start 8.30-11.00
40 – 55 km
Info over parcours?
Zo liep ie in 2011 http://connect.garmin.com/activity/94676886
Zo 23/06/2013 Zele :: 4de Kangoeroe MTB rit
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- DasKonzept
- Mountainbiker
Re: Zo 23/06/2013 Zele :: 4de Kangoeroe MTB rit
Is het parcours hetzelfde als vorig jaar ?
Hopelijk niet gelijklopend met dat van Kalken die op dezelfde dag organiseren en het Berlare Broek en de Gratiebossen doorkruisen.
Hopelijk niet gelijklopend met dat van Kalken die op dezelfde dag organiseren en het Berlare Broek en de Gratiebossen doorkruisen.
Op de 'andere' website voor MTB-ers is vermeld dat er vorig jaar 140 deelnemers waren....
De organisatie zou er héél wat meer kunnen krijgen naar mijn inziens als ze wat info op deze topic zouden zetten
Wij komen de streek morgen verkennen.
De organisatie zou er héél wat meer kunnen krijgen naar mijn inziens als ze wat info op deze topic zouden zetten
Wij komen de streek morgen verkennen.
-
Stevestrong
- Mountainbiker
Post by Stevestrong »
Ik ben hier 2 jaar geleden geweest. Toen waren er nog veel minder deelnemers, maar het was dan ook barslecht weer. Welke richting de tocht juist uitging herinner ik me niet meer, maar ik vond het geen topper. Veel asfalt en brede veldwegen en ook een paar keer verkeerd gereden.
Ik ga morgen Grobbendonk eens proberen...
Ik ga morgen Grobbendonk eens proberen...
was idd. geen hoogvlieger..
na 21km stonden we weer a d start.. blijkbaar hadden we een bord verkeerd 'geïnterpreteerd'..
en we waren niet alleen
Uiteindelijk na 61km toegekomen. De wind heeft er toch een pittig toerke van gemaakt
Ik had de indruk dat de organisatie wel de beste bedoelingen had maar hier en daar wat tekortschoot
Volgend jaar miss beter

na 21km stonden we weer a d start.. blijkbaar hadden we een bord verkeerd 'geïnterpreteerd'..
en we waren niet alleen
Uiteindelijk na 61km toegekomen. De wind heeft er toch een pittig toerke van gemaakt
Ik had de indruk dat de organisatie wel de beste bedoelingen had maar hier en daar wat tekortschoot
Volgend jaar miss beter
-
Zondagsrijder
- Mountainbiker
Post by Zondagsrijder »
Deze morgen voor het eerst deze tocht gereden. Ondanks de vele regen van de laatste dagen was dit parcours perfect berijdbaar. Wij vonden het een leuke tocht met veel off-road. Volgend jaar komen we zeker terug.