23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
greenie
Mountainbiker

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Post by greenie »

uncle sam wrote:mijn doel is mezelf oppeppen om te starten, want het "Theux scenario" zal niet veraf zijn

zucht ](*,)

idem hier. Al veel te veel door de blubber, regen en vrieskou gereden dit jaar.
brix
Mountainbiker

Post by brix »

regen of niet !!! ik ben erbij ;-) en ik heb er goesting in :-D :-D
jan vb
Mountainbiker
Location: scalpel carbon 29er,supernormal 29er voor int slijk en ne canyon CF Ultimate slx koersvelo

Post by jan vb »

dit is in de buurt boven Beverce

wolkskes en zon...

http://www.meteo.be/meteo/view/nl/42338 ... +Rigi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
rombaft
Mountainbiker
Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Post by rombaft »

het is natuurlijk geen ideaal weer, maar zoals de voorspellingen er nu uitzien is het ook geen stormweer he, enkele buien, ja...
bostrippertje
Mountainbiker

Post by bostrippertje »

Jaja het weer..
Vorig jaar was t zotjes, maar me enorm geamuseerd.
Wat het zondag ook doet, ik start.
Kan nooit worden wat het vorig jaar was, zelfs dan nog..
Te mooi om te laten liggen deze!

Trouwens, de combo van betere trails uit verschillende edities zorgen zondag voor een onvergetelijke rit =D>
Laat maar komen :bounce:

Tot zondag!

PS: Hopelijk geen al te grote opstoppingen aan de afdalingen [-o<
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

Voor zover ik kan horen en zien op t net denk ik niet dat het zo erg als Theux zal worden of Houffa vorig jaar, alles staat klaar, nog een berg spaghetti binnenslagen en vertrekken naar hotel ter plaatse...nog nieuwe remblokjes op laten leggen achteraan, ze waren nog niet weg, maar zekerheid voor alles.

Ah ja en voor de mensen die graag en snel dalen, hou aub rekening met degene voor je, mensen als ik die iets minder snel dalen, maar toch nog willen bijleren om te dalen om ook verbaal je komt te laten kennen en langs welke kant je wil passeren om ongelukken te vermijden.

Als je langs recht wil passeren kan je zeggen je viens à droite, of gewoon à droite, en links is à gauche. In het Nederlands, Engels, Waaslands, Gents, Westvlaams versta ik t zeker, andere dialecten mogelijk ook . Zoveel asem zal dat niet kosten zeker?
davefsr
Mountainbiker

Post by davefsr »

I ben ingeschreven voor de 90 ... Moest het toch te slecht zijn is er dan een mogelijkheid om toch 65 te rijden na de eerste bevoorrading of zo? Met mijn tijd hou ik geen rekening :-)
Waar zijn de splitsingen?
Ghastly
Mountainbiker

Post by Ghastly »

BerggeitCasualFietser wrote:Als je langs recht wil passeren kan je zeggen je viens à droite, of gewoon à droite, en links is à gauche. In het Nederlands, Engels, Waaslands, Gents, Westvlaams versta ik t zeker, andere dialecten mogelijk ook . Zoveel asem zal dat niet kosten zeker?
Ik doe dat meestal omgekeerd (ma ik kom dan ook van op ne jeanette-velo) en zeg rechts als ik graag heb dat de mens voor mij naar rechts uitwijkt (en ik dus links passeer)... Maar meestal wacht ik geduldig tot de mens voor mij plaats heeft en uitwijkt naar waar hij/zij wil! ;-)
timtim78
Mountainbiker

Post by timtim78 »

Ghastly wrote:
BerggeitCasualFietser wrote:Als je langs recht wil passeren kan je zeggen je viens à droite, of gewoon à droite, en links is à gauche. In het Nederlands, Engels, Waaslands, Gents, Westvlaams versta ik t zeker, andere dialecten mogelijk ook . Zoveel asem zal dat niet kosten zeker?
Ik doe dat meestal omgekeerd (ma ik kom dan ook van op ne jeanette-velo) en zeg rechts als ik graag heb dat de mens voor mij naar rechts uitwijkt (en ik dus links passeer)... Maar meestal wacht ik geduldig tot de mens voor mij plaats heeft en uitwijkt naar waar hij/zij wil! ;-)

Dat zou de perfecte wereld zijn maar spijtig genoeg gebeurt dit zelden.

Moest het Ardennen trophy scenario worden .... Ja dan weet ik het nog niet om de 115 aan te vallen 8-[
swakke1985
Mountainbiker

Post by swakke1985 »

goedemiddag iedereen,

Juist thuisgekoemen vanuit malmedy en gemerkt dat ik mijn voorwiel vergeten ben op de parking van het centre sportif. ](*,) ](*,) ](*,) moest er iemand dit alsnog gevonden hebben en willen opsturen 1000 x dank!!!!!!!!!!
Post Reply