23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Re: 23/06/2013 Raid des Hautes Fagnes - Malmédy

Post by BerggeitCasualFietser »

Jeanke6 wrote:
Kristof Huyck wrote:http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/b ... imburgLuik

Aangezien de plaatsen die ze daar opnoemen in Luik net boven het natuurgebied van de Hoge Venen liggen, dan ziet er niet zo goed uit :roll:
Was blijkbaar heel plaatselijk, dus zou ook kunnen meevallen. Vandaag of morgen zullen er wel wat mensen die daar al zijn updates plaatsen zeker?
Bij mij was alles al op voorhand geregeld dus ik moet idd sowieso naar ginter, slecht weer of niet. Heb het tegen de vriendin ook gezegd, sorry kan er niet onderuit :D
Ben er wel maar s avonds dus update zal beetje laat zijn van mijn kant uit.
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Doe maar en zeg aan de anderen dat ik achterkom :-D
De eerste 20 km ga ik ferm doseren en goed opwarmen, niet zoals anders dat mijn keel dichtgesnoerd wordt, om dan 1 à 1,5 uur te moeten recupereren ..... ](*,)
Jeanke6 wrote:
R1ALAIN wrote:Allee, kmag starten in box A bij de 90 km.
Daarjuist weerbericht bekeken en dat ziet er redelijk nat en fris uit
Allee, dan zal ik u voor u de sprint op de startklim aantrekken vanuit de top box. Benieuwd wat die start zal geven #-o
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

http://www.meteobelgie.be/waarnemingen/ ... id=35&lg=2" onclick="window.open(this.href);return false;

Weerstation aan den Botrange is terug online, 26mm regen is er gevallen de afgelopen 24u.

Soit, hopelijk mogen we morgen de bevindingen hier lezen van mensen die al op zaterdag naar daar afzakken, maar ik maak mij geen illusies alvast.
Jeanke6
Mountainbiker
Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5

Post by Jeanke6 »

Kristof Huyck wrote:
Soit, hopelijk mogen we morgen de bevindingen hier lezen van mensen die al op zaterdag naar daar afzakken, maar ik maak mij geen illusies alvast.
ik wel :-)
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

Ik stel me in op een vettige natte rit, dan kan het alleen maar meevallen. Ik ga er zeker niet voor thuisblijven.
bdc
Mountainbiker

Post by bdc »

Kristof Huyck wrote:http://www.meteobelgie.be/waarnemingen/ ... id=35&lg=2

Weerstation aan den Botrange is terug online, 26mm regen is er gevallen de afgelopen 24u.

De neerslagmeter in Wirtzfeld (wel 20km oostelijker) geeft zelfs 55mm/m² aan (http://www.wirtzfeld.be/blog/webcam/neerslag-metingen/" onclick="window.open(this.href);return false;)! :-& Da's op één nacht 2/3 van wat er de hele maand juni al gevallen is...

Ik stel de beslissing uit tot zondagochtend... dat het vettig is, kan ik nog mee leven, maar als het dan ook nog zou regenen, kruip ik terug mijn nest in. Eén lange extreme modderrit in de gietende regen per jaar (Ardennes Trophy) is voldoende voor mij...
Mister A
Mountainbiker

Post by Mister A »

Reken daarboven nog eens 5bft wind en je hebt een echte heldenrit :lol:
!MtbMdf!
Mountainbiker

Post by !MtbMdf! »

Het is voor ons de eerste keer, we hebben dit al een tijd gepland, ik ga zo kapot en dood zijn als iets [-o< :-? ](*,) , maar ik ga me toch niet laten tegenhouden door een onnozel manneke van hierboven die beslist om op mijn dag, enkele liters naar beneden te droppen. #-o
FML, yes we can.

ik ga er verdomme voor gaan zi, regen of niet, vettig of niet, morgenmiddag vertrekken we.
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

!MtbMdf! wrote: ik ga er verdomme voor gaan zi, regen of niet, vettig of niet, morgenmiddag vertrekken we.
Den dienen heeft de spirit al te pakken ! (of iet straffer dan spirit, kan ook ... ;-) )
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Kristof Huyck wrote:http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/b ... imburgLuik

Aangezien de plaatsen die ze daar opnoemen in Luik net boven het natuurgebied van de Hoge Venen liggen, dan ziet er niet zo goed uit :roll:
even de onheilspellende berichten over de zondvloed van gisteren nuanceren :
de wolkbreuk is er vooral ten oosten en noorden van de Hoge Venen geweest, zie volgende cijfers :
- Ternell (tussen Eupen en Monschau) : 63 mm !
- Botrange : 24 mm
- Robertville : 12 mm
- Sankt Vith : 6 mm
- Vielsalm : 4 mm
- Jalhay : 17 mm
Post Reply