Goede plaats voor onderhoud West-Vlaanderen?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
Pashley 24Mhz
- Mountainbiker
Re: Goede plaats voor onderhoud West-Vlaanderen?
Post by Pashley 24Mhz »
Ik ben zelf van Ieper, en begrijp je probleem, ik zou de meesten in de streek ook niet aan mijn fietsen doen komen... Daarom doe ik alles zelf...
In Zonnebeke gaat er nieuwe fietswinkel open rond Nieuwjaar...
Maar hoe die is qua herstellingen, wee tik niet, hij heeft zo'n mobiele herstelplaats nu.
Hij heeft nu tevens een licentie gekregen om Trek te verkopen...
Tijdens de Zonnebatjes had hij beloofd om te kijken voor een catalogus van Trek/Bontrager, hij ging me zoiezo op de hoogte houden via mail, maar tot op heden nog niks gehoord, we zien wel ....
Maar hoe die is qua herstellingen, wee tik niet, hij heeft zo'n mobiele herstelplaats nu.
Hij heeft nu tevens een licentie gekregen om Trek te verkopen...
Tijdens de Zonnebatjes had hij beloofd om te kijken voor een catalogus van Trek/Bontrager, hij ging me zoiezo op de hoogte houden via mail, maar tot op heden nog niks gehoord, we zien wel ....
Dragunov wrote:
Tijdens de Zonnebatjes had hij beloofd om te kijken voor een catalogus van Trek/Bontrager,
Gij hebt echt wel iets met Trek en Bontrager he?
Zo'n catalogus vind je toch gewoon op het net ook..
-
stefaant
- Mountainbiker
- Location: Lapierre X-Control Team 2012/Lapierre X Control 829
1 adres, Bruce Cycling Koning Albertstraat 175 te Veldegem. Gepassioneerd en fervente biker. Heeft zopas zijn nieuwe zaak geopend. Daar wordt nog met liefde aan de fiets gewerkt.
- DaVinci
- Mountainbiker
+100stefaant wrote:1 adres, Bruce Cycling Koning Albertstraat 175 te Veldegem. Gepassioneerd en fervente biker. Heeft zopas zijn nieuwe zaak geopend. Daar wordt nog met liefde aan de fiets gewerkt.
- TheAbolone
- Mountainbiker
Post by TheAbolone »
+200stefaant wrote:1 adres, Bruce Cycling Koning Albertstraat 175 te Veldegem. Gepassioneerd en fervente biker. Heeft zopas zijn nieuwe zaak geopend. Daar wordt nog met liefde aan de fiets gewerkt.
In Ieper heb je nu toch Minne? Zat vroeger in Langemark en nu in Ieper in de industriezone. Voor het weekend nog wiel binnengestoken daar en voor correcte prijs en netjes op tijd hersteld. Persoonlijk werk ik liever ook zelf aan mijn fietsen maar voor sommige dingen heb ik niet alle sleutels.