Zo 16/06/2013 Jalhay :: 24ste VTT Des Hautes Fagnes

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
brix
Mountainbiker

Re: Zo 16/06/2013 Jalhay :: 24ste VTT Des Hautes Fagnes

Post by brix »

ik vond het een leuke tocht !! in het begin voor de splitsing van 38 & 50km. was het wel iets te druk op het traject ;-) maar daarna (ik heb de 50km.gereden ) was het leuk rijden soms heel alleen op het traject :-D wel vraag ik me af wat die rode puntjes zijn op mijn benen en armen ??? al bij al zeer goed georganiseerd en mij zie je volgend jaar terug ;-)
JB
Mountainbiker

Post by JB »

brix wrote:ik vond het een leuke tocht !! in het begin voor de splitsing van 38 & 50km. was het wel iets te druk op het traject ;-) maar daarna (ik heb de 50km.gereden ) was het leuk rijden soms heel alleen op het traject :-D wel vraag ik me af wat die rode puntjes zijn op mijn benen en armen ??? al bij al zeer goed georganiseerd en mij zie je volgend jaar terug ;-)
Hier nog eentje met mazelen.
JB
Mountainbiker

Post by JB »

Van daag genoten van de mooie omgeving en de rest van de natuur.
744HM op 36 km
Helaas heeft mijn achterste camera in de steek gelaten, dus hier mijne film.
Grt. Jo

http://www.pinkbike.com/video/317723/" onclick="window.open(this.href);return false;
brix
Mountainbiker

Post by brix »

tof filmpje !! ;-)
Bunga
Mountainbiker

Post by Bunga »

super genoten van de tocht. in begin ging het iets vlotter maar er kwam genoeg techniek aan te pas. ook leuk dat ze de tocht in de andere richting hebben gedaan tegenover vorig jaar. met 18.4 rond geraakt als gemiddelde op de 50 dankzij een zeer goede bepijling. ik heb er extra van genoten dankzij het uitstekende weer.
Bunga
Mountainbiker

Post by Bunga »

ps: die mazzelen komen van minivliegjes. normaal heb je die beten wel gevoeld. ik sta er zelf ook vol van
Bunga
Mountainbiker

Post by Bunga »

gpx: http://connect.garmin.com/activity/328923308" onclick="window.open(this.href);return false;

zit wel een klein stukje in waar de opname gestopt was. Dat is het stuk boven Sart-lez-Spa, het stuk langs de rivier daar ziet ge dat er opeens een rechte lijn loopt naar Royompré. Ik schat dat er daar 1 a 2 km mankeert.
Flupke70
Mountainbiker

Post by Flupke70 »

kenneth wrote:vondt het een redelijk saaie tocht vandaag, veel brede vlakke veld wegen. mooie klimmen op minder dan een hand te tellen. Maarja kan niet altijd super zijn :) na een offday vandaag, toch de 50km gedaan en 18.5 gemiddeld. nog mensen wat in die chaos zaten in Verviers (dacht toch dat het dat dorp was xD) door die loop wedstrijd ? wat een organisatie daar ...
Tja Kenneth, als je dit saaie tocht vond gaat ge mijn inziens vaak ontgoocheld zijn denk ik. Ik vond het heel mooie rit met veel afwisseling, van alles iets erin. De klimmekes waren wel niet zo lang nee. Maar vond het nooit saai, vaak afwisseling tussen bos-veld-paadjes-single tracks-plezante afdalingen...als ze me elke week zo een gevarieerd parcour voorschotelen...prima voor mij. En de afpijling kon niet beter met de witte lijnen op splitspunten, daar kunnen veel (vlaamse) organisaties nog iets van leren.
cube biker ;-)
Mountainbiker

Post by cube biker ;-) »

Flupke70 wrote:
kenneth wrote:vondt het een redelijk saaie tocht vandaag, veel brede vlakke veld wegen. mooie klimmen op minder dan een hand te tellen. Maarja kan niet altijd super zijn :) na een offday vandaag, toch de 50km gedaan en 18.5 gemiddeld. nog mensen wat in die chaos zaten in Verviers (dacht toch dat het dat dorp was xD) door die loop wedstrijd ? wat een organisatie daar ...
Tja Kenneth, als je dit saaie tocht vond gaat ge mijn inziens vaak ontgoocheld zijn denk ik. Ik vond het heel mooie rit met veel afwisseling, van alles iets erin. De klimmekes waren wel niet zo lang nee. Maar vond het nooit saai, vaak afwisseling tussen bos-veld-paadjes-single tracks-plezante afdalingen...als ze me elke week zo een gevarieerd parcour voorschotelen...prima voor mij. En de afpijling kon niet beter met de witte lijnen op splitspunten, daar kunnen veel (vlaamse) organisaties nog iets van leren.
+1 =D>
forre
Mountainbiker

Post by forre »

JB wrote:Van daag genoten van de mooie omgeving en de rest van de natuur.
744HM op 36 km
Helaas heeft mijn achterste camera in de steek gelaten, dus hier mijne film.
Grt. Jo

http://www.pinkbike.com/video/317723/" onclick="window.open(this.href);return false;
Weer e knap filmke ...

Hier ook iemand die volledig vol brubbelkes staat ](*,) ](*,)
Post Reply