ATB Cross

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Katspeed
Mountainbiker

Re: ATB Cross

Post by Katspeed »

tek-zotic wrote:
zwolle wrote:
tek-zotic wrote:@ Zwolle: ge hebt u goesting he, peter janssens is vrijwillig over gegaan

tek zotic naart schijnt jij vandaag weer gewonnen met grote voorsprong

word het eens geen tijd om over te stappen? :-D :wink: :wink: :wink: :-D
als gij ook overstapt :-D :wink: :wink: :wink: :-D

neenee, kblijf dit seizoen wel. Op de minder technische parcours met lange stukken kan ik een stuk minder uit de voeten. Trouwens er zitten er een heel deel in de reeks die vorig jaar sneller waren dan mij dus ik zal efficiënter getrained hebben van de winter :D
Ne ne jij hebt getraind deze winter, mijn knie hebben ze open gesneden. Van efficiënt trainen kwam niks in huis. Maar t is beter aan t worden. Blijf dus maar in de reeks. Nog een paar weken en k zit in uw wiel. :-D
tek-zotic
Mountainbiker

Post by tek-zotic »

Katspeed wrote: mijn knie hebben ze open gesneden.
ieder zijn ongemakken op zijn tijd he. Ik zit al met 2 (gedeeltelijke) titanium schouders.
ge kunt nu wel ni zegge dak niks meer waard ben, want zo een titanium kost geld :D
DuCCie
Mountainbiker

Post by DuCCie »

Vandaag ging het nie... echt aan 't klote geweest en gedemotiveerd op de fietsen na 1 ronde maar uit de race gestapt, voelde mij nie goe in mijn vel. :-?
tek-zotic
Mountainbiker

Post by tek-zotic »

eens een vraagske: ik zag bij de kalender dat er bij 4 wedstrijden bike-inn challenge staat. wat houdt dit eigenlijk in? Ik vind er nergens iets over terug
JelleDB
Mountainbiker
Location: Zannata z29 evo (29") & Cube reaction GTC Pro (26")

Post by JelleDB »

Veel draaien en keren vandaag ... Wel grappig aan de finish ... eerst was ik 3de geplaatst, dan even 2de en dan terug 3de (D-klasse). Naar mijn gevoel was ik tweede maar ja, waar de streep precies lag wist geen kat ;) . Vroeg ik beleefd of het mogelijk was volgend jaar een kalklijntje te zetten, zeiden ze ja en een timetronic ook zeker. Btw wat vinden jullie van die aankomsten waar zo nog bochten liggen, zelf heb ik liever een recht stuk om te sprinten
kristof gilis
Mountainbiker

Post by kristof gilis »

Geef mij ook maar rechte stuk zodat je kan sprinten, veel leuker maar ni ongevaarlijk.
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

JelleDB wrote:Veel draaien en keren vandaag ... Wel grappig aan de finish ... eerst was ik 3de geplaatst, dan even 2de en dan terug 3de (D-klasse). Naar mijn gevoel was ik tweede maar ja, waar de streep precies lag wist geen kat ;) . Vroeg ik beleefd of het mogelijk was volgend jaar een kalklijntje te zetten, zeiden ze ja en een timetronic ook zeker. Btw wat vinden jullie van die aankomsten waar zo nog bochten liggen, zelf heb ik liever een recht stuk om te sprinten
Het was inderdaad schandalig. Stond erop te kijken. Wie legt er nu een finish na zo een bocht zonder een duidelijke streep. Overigens was je gewoon 2e want de mevrouw aan de nummertafel zag jouw wiel met zeker 30cm als eerst over de "lijn" gaan. Na enige discussie zetten ze je blijkbaar toch 3e.
Scott driver
Mountainbiker

Post by Scott driver »

Ik heb er al meerdere malen reacties over gehoord dat ze de aankomst telkens ongelukkig leggen. Volgens mij is het veiliger om rechtdoor te finishen. Zo voorkom je ook onnodige discussie.
Ik mag mij deze week voorbereiden om in de D-reeks te starten dankzij 3de pl. . We zien wel wat het brengt de komende weken.
Mijne ploegmaat die vandaag won gaat vrijwillig mee naar de D-reeks.
Ilpirato
Mountainbiker

Post by Ilpirato »

Mooie wedstrijd vandaag, maar wist niet dat in zo'n klein bosje, je zoveel bochten kon leggen, pfff!!!

Op gegeven moment begon je gewoon te twijfelen...na deze bocht moet je links, bleek het rechts te zijn en andersom. Gelukkig heb ik halverwege de winter mijn stuur ingekort, anders kon ik niet eens tussen die twee bomen door, bij het gat achterin. Op gegeven moment een regiorenner maar voor gelaten dan kon ik tenminse zien hoe de bochten liepen. Kon hem 3 ronden volgen, maar toen moest ik toch passen. Gelukkig wist ik de weg toen...lol hahaha

Maar niet te min heerlijke wedstrijd gereden, ging super! Mezelf toch maar beetje afgeremd om niet alweer over te moeten naar de hogere categorie.

Weet nog niet of ik er volgende week bij ben in Geel, maar ga daar nog weekje over slapen. Hebben ook onderlinge wedstrijd met de club, dus even een afweging maken. Is Geel een aanrader?

Proficiat Jelle met "alweer" overwinning, je ziet waar ik nu rijd he, zoals jij nu rijd kun je ook in klasse hoger met beste mee!
kristof gilis
Mountainbiker

Post by kristof gilis »

Scott driver wrote:Ik heb er al meerdere malen reacties over gehoord dat ze de aankomst telkens ongelukkig leggen. Volgens mij is het veiliger om rechtdoor te finishen. Zo voorkom je ook onnodige discussie.
Ik mag mij deze week voorbereiden om in de D-reeks te starten dankzij 3de pl. . We zien wel wat het brengt de komende weken.
Mijne ploegmaat die vandaag won gaat vrijwillig mee naar de D-reeks.
Respect voor diegene die vrijwillig overgaan! :-D
Post Reply